دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

26.آزمایشات

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ

امروز صبح رفتم آزمایشای طب کارمو بدم متاسفانه آزمایش خونای خودمو قبول نکردن چون مال 5 ماه پیشه :( اولین آزمایش شنوایی سنجی بود که تو همون شبکه بهداشت ازم گرفتن. باید میرفتم تو یه اتاق مثل اتاق پرو رو به دیوار مینشستم و یه گوشی میزاشتم رو گوشم (رو مقنعه) یه شاسی هم دستم بود قراربود هروقت صدا شنیدم اونو فشار بدم . صدا نبود که اینقد ضعیف بود.گفتم الان بیام بیرون میگه خانم کری ولی گفت گوشات خوبه (خداروشکر) گفت باید برم بانک هزینشو بدم 12 تومنه بانکم شلوغغغغغ دیگه آقا لطف کردن چون همکارشونم دستی ازم گرفتن (10 تومن) برگشتم بیمارستان باید اسپیرومتری میدادم که همکاران لطف کردن ازم گرفتن. وای نفس نداشتم که آخرش آقایی که ازم میگرفت رفت یه لوله آورد گفت فوقش خودم به جات فوت میکنم ولی گفتم بذار واسه آخرین بار امتحان کنم و تونستم:) بعدم باید یه نوارقلب میگرفتم که رفتم بخش جراحی زنان به مسئول بخش گفتم هروقت کار نداشتی منو صدا کن . نزدیکای ظهر اونم انجام شد و الان فقط آزمایشای خونم مونده که باید ناشتا باشم. اونا هم دادم دکتر برام تو دفترچه نوشت و بچه های آزمایشگاه گفتم برات رایگان میکنیم :)))))))) چقد خوبه تو بیمارستان کار کنی. اگه تا فردا ظهر کارام تموم بشه فردا عصر میرم پیش دکتر و 5 شنبه صبح نامه مو میزنن. دیگه هیچ کاری نمیمونه جز بستن قرارداد . میخوام بگم من که اینهمه صبر کردم یک هفته دیگه هم صبر میکنم حقوق دوماه باهم بهم بدین :)

خوبیه امروز این بود که مطلقا کسی کاریم نداشت نه زنگی نه پیجی واقعا خوب بود. دیروز دستگاه اکو مشکل پیدا کرده بود خانم دکتر نمیتونستن اکو کنن. مترون کلید اتاق اکو رو داد دست من تا برم درستش کنم (منم استرس خیلی دستگاهش خفن بود) کلی گشتم تا شرکتشو پیدا کردم خیلی زنگ زدم همش مشغول بود نزدیکای ظهر جواب دادن مشکل گفتم بعد خودشون باهم تماس گرفتن و خیلی باحوصله راهنمایی ام کردن و تنظیمش کردیم. ولی تا ظهر که من بودم خانم دکتر نیومد که ببینم درست شده یا نه. امروز صبح که دیدمش گفت درست شده بود. وایییی اینقد خوشحال شدم که نگو.

خدایا شکرت هرروز یه چیز جدید یاد میگیرم .

۹۴/۰۶/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

1. ما واسه شنوایی سنجی رو به پنجره اپراتور نشستیم و ی چوب هم داده بود دستمون که هروقت صدا شنیدیم بزنیم روی لبه پنجره! (شما پیشرفته تر بوده کارتون) دفعه اول که شنیدم زدم به لبه که اپراتوره گفت یواش تر بزن! :دی البته اینو بگم که من به گوشام خیلی اطمینان داشتم برخلاف چشمام! درضمن ما همه آزمایشاتمون هم رایگان بود چون بیمارستان واسه خود سازمانمون بود
2. وای اسپیتومتری!...یکی از سخت ترین مراحل بود
3. تعمیر دستگاه ها رو قبلا هم بلد بودید یا الان دارید کم کم یاد میگیرید؟
پاسخ:
 تو کارآموزی یاد گرفتیم الانم هرروز تجربه جدید کسب میکنیم.
اسپیرومتری افتضاح بودددد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">