دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

28. گشنمه

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ
همسر دیشب گفت من فردا آبگوشت درست میکنم. ظهر اولا یادش رفته بود 5 شنبه است من 1 کارم تمومه منو جا گذاشت رفت خونه پیاده اومدم خونه. نهارم چشمتون روز بد نبینه تلخ بود 0_0 نمیدونم چیکار کرده بود از شدت ترشی تلخ بود . الانم گشنمه شبم خونه مادرشوهر :(
یه ذره ناراحتم همه اولای کارشون یه ذره سوتی میدن نه؟
بعدا نوشت: چرا من فکر میکنم با سرچ کردن خوراکیهای خوشمزه سیر میشم؟؟؟
۹۴/۰۶/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

لیمو عمانی زیاد و با پوست حتما انداختن توش :)
پاسخ:
آره هسته هاشم اون تو له شده بود :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">