دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

48.روزای بدون نت

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ق.ظ

این روزا که بعدازظهرا اینترنت ندارم یه خوبی داشت , این که تو دو روز خونه تکونی کردم و خونمون شد یه دسته گل :) یه بدی هم داره چون وبلاگایی که هرروز میخوندم دیگه نمیتونم بخونم (با گوشی سخته) و بالاخره تو ترک اینترنتم. تا ایشاله شاتل وصل بشه. همسر گوشی خرید خیلی خوشگله  و همه چیش عالیه اینقد خوشحاله و ذوق میکنه, منم خوشحالم واسش . اون بیشتر از من از نبودن اینترنت حرص میخوره بعد این همه وقت گوشی گرفته نت نداریم خخخخخخ. 

خبر بیمارستان اینه که هنوز بهم حقوق ندادن منم تقریبا بیخیال شدم مطمئنم یه وقتی میدن که حتی خوشحالم  نمیشم. یادتونه یه بار از یه خانومی حرف زدم که گفتم دستش خورد تو پهلوم و آقای ق به صورت مسخره ای با اسم کوچیک صدا میزنه. شنبه بهم گفت تو چرا بازدید های مدیریتی نیستی؟ من گفتم بازدید مدیریتی چیه دیگه؟ گفت ما هر شنبه یه تیم هستیم با مدیر و مترون و .. تو هم باید باشی , میریم بازدید یه بخش. برنامشم تو اتاقت هست منم همونجا برنامه رو نشونش دادم و گفتم آره دقیقا این تو اتاق من هست ولی نه من تو تیم بازدید کننده بودم نه بازدید شونده کسی هم بهم نگفته بود. بعد میگه آره حدس زدم نمیدونی 0_0 بعد اینهمه وقت دستم اومده تنبل نیستی. گفتم شنبه دیگه میام. 

واقعا تازه فهمیدن تنبل نیستم تقریبا همه از نگهبان گرفته تا تاسیسات و مسئولین و همه بهم گفتن تو چقد راه میری, واقعا نمیتونم بیکار بمونم. عاشق کارمم خدایا شکرت.

یه اتفاق خوبه دیگه داره تو زندگیمون میفته سرماست . بعله سرما  چون هوا سرد شده و صبحا همسر پا میشه منو میرسونه صبحا چراغا و تلویزیون روشن میکنیم و باهم صبحانه میخوریم و خیلی بهمون خوش میگذره. قبلا من باید آروم پا میشدم تو آشپزخونه یه چیزی میخوردم و میرفتم که اونم بیدار نشه ولی الان خیلی خوبه چون دیگه همسرم عادت کرده و از کسالت اون موقع دراومده چه معنی میده مرد تا 8:30 بخوابه حالا هرچه قدر آقای خودش باشه.

۹۴/۰۷/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

اوهوم!
پاسخ:
این اوهوم جواب اوهوم قبلی منه؟ یا مال این پست؟
:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">