دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

73. بازم جمعه

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ب.ظ

دیشب همسر ساعت 12 اومد خونه،صبح با صدای زنگ گوشیش بیدار شدیم..یه چیزی خوردیمو باهم رفتیم بیمارستان پدرشوهر بهتر بود فقط یه قسمت از شکمشو باز گذاشته بودن (دندریت) که خونریزی داشت یه کم نگرانمون کرد. دکتر گفت شاید دوباره ببریمش اتاق عمل ولی خداروشکر تا الان بهتر شده بود خیلی. صبح من یکی دو ساعت بودمو رفتم.همسر موند. من اومدم خونه خیلی ضربتی یه دوش گرفتمو کل خونه رو تمیز کرذم و غذا هم درست کردم.2 نشستم رو زمین یه چیزی خوردم و باز مشغول شدم. تا 4 خونمون شد یه دسته گل. یه کم کیک و بیسکوئیت داشتیم تو خونه. با یه مقدار لیمو شیرین گفتم ببرم واسه همسر. حاضر شدم و رفتم بیمارستان. خونریزی بهتر شده بود دکترم اومد دیدیش.منم یه کم رفتم پیش پرستارا کلی گفتیمو خندیدیم قرار شد یکیشون رو مخ برادرشوهر کار کنه جاریم بشه :)))))) کلی هم فضولی کردن از من که چطوری آشنا شدین و از این حرفا. خلاصه خندیدیم.دیگه نزدیک 6 شد هوا تاریک شده بود من اومدم خونه همسر همچنان بیمارستانه...خونه هم اومدم دوباره طی یک حرکت ضربتی تصمیم گرفتم باسلق درست کنم :))) خیلی امروز فعالیتم زیاد بود تا آخرشم خیلی مونده...

۹۴/۰۸/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

خدا قوت...
پاسخ:
ممنون
الحمدلله پدر شوهرت مریض شد تا برادرشوهرت یه زن پیدا کنه
پاسخ:
اون زیر بار زن گرفتن نمیره خیلی تلاش کردن به نتیجه نرسیدن
پس پرستارا برادرشوهرتون رو توی بیمارستان دیده بودن و ... ! :))
خب اگه مورد خوبی رو میشناسید معرفی کنید ب خانواده شوهر:)
خب چطوری آشنا شدید؟ (-B توی دانشگاه دیگه:)
بابت بهبودی پدرشوهر هم خداروشکر
درضمن خسته هم نباشید:)
پاسخ:
برادرشوهر فوق العاده بداخلاقه مثلا به من سلام نمیده از بس مغروره منم هیچوقت کسیو معرفی نمیکنم
اره بهتره خداروشکر ولی کمر و پاهاش خیلی درد میکنه هنوز
باسلق چیه که میخاید درست کنید؟
پاسخ:
باسلق یه جور شیرینیه همون راحت الحلقوم عکسشو میذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">