دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

74.باسلق

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ
۹۴/۰۸/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۹)

من عـــــــــاشـــــق اینام
میشه یه بسته اش رو بفرستید کاشون (زیاد فک نکم دور باشیم از هم، شمام باید شمالغرب استان اصفهان سان باشید اینجور که فهمیدم) تا من اخر هفته رفتم خونه بخورم
اخ اخ
لطفا دستور پختش رو میگید تا مامانم یا خواهرام بپزند
پاسخ:
خیلی خیلی ساده است.اگه خراب نمیشد میفرستادم.
نشاسته 1پیمانه،آب یک ونیم پیمانه،گلاب نصف پیمانه،روغن 1ق چایخوری،شکر دوپیمانه
اول آب و نشاسته را مخلوط کرده از صافی رد میکنیم و شکر اضافه کرده و کامل هم زده روی حرارت میگذاریم و سپس روغن و گلاب را اضافه میکنیم.مدام هم زده تا سفت شود. زمانی که خط قاشق روش بمونه آماده است.بعد از خنک شدن یک ساعت تو یخچال میذازیم. بعدش دستتونو چرب میکنید و گلوله درست میکنید با پودر نارگیل و گردو هم تزئین میکنید.
بسیار هم عالی
من عاشق شیرینی جاتم :)
درضمن عکسا واسم آشنا بودن! قبلا عکس باسلق نذاشته بودین؟!
پاسخ:
شاید تو وب قبلیم گذاشته بودم چون همیشه تو همین ظرف میچینم 
خیلی ممنون هم رشته ای گرامی
برم به مامانم بگم اخرهفته برام بپزه  :))))))
پاسخ:
هم رشته ای؟ کدوم دانشگاهی؟ ترم چندی؟
نوش جان :)

زودی مامان شو ^_^
پاسخ:
چشم :)
من ترم5 ارشد کنترل شهید بهشتی هستم

شما دانشگاه اصفهان بودی یا صنعتی اصفهان؟
من ترم5 ارشد کنترل شهید بهشتی هستم

شما دانشگاه اصفهان بودی یا صنعتی اصفهان؟
پاسخ:
پس هم رشته ای هم نیستیم خیلی من دانشگاه اصفهان بودم
خدا صبرت بده خیلی سخته :)
تو کنکور ارشد مهندسی پزشکی زیر گرایش رشته مهندسی برق هستش!
چرا هم رشته ای نیستیم؟
هم گرایش نیستیم!
اتفاقا یکی از همکلاسیام که بچه جنوب هست کارشناسی مهندسی پزشکی اصفهان بوده!
پاسخ:
آره راست میگی اصلا ما کلا 24 واحد با الکترونیکا تفوت داشتیم.
ورودی چند بوده؟
اشتباه نکنم 88
بچه استان بوشهر یا جنوب فارس هست اشتباه نکنم
شما ورودی چه سالی بودید؟
پاسخ:
87 بودم اگه اسمشو بگید شاید بشناسم
بابا نظر اخریم خصوصی بود! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">