دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

79.بهم برخورده

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۱۳ ب.ظ

امروز رفتیم دیدن پدرشوهر، خواهرشوهر نه جواب سلاممو داد نه خداحافظ. انگار من یه گاوم نه زن برادرش... خیلی بهم برخورده.ناراحتم. عصبانی ام. واسه اولین بار میخوام زنگ بزنم به مامانم بد خانواده شوهرمو بگم و باهاش درد و دل کنم. بگم دیگه حق نداری به خواهرشوهر بیشعور من زنگ بزنی آخر هفته ها ببریش خونه. هرچی هم میخواد براش بخری. هروقتم اس داد براش جارو برقی و هزارتا چیز ببری. اونم بیاد اینجا جواب سلام دخترتم نده ....خیلی ناراحتم خیلی صبر کردم تا همسر بره بخوابه من بیام بنویسم ، یه ذره اشکام بیاد راحت بشم. دوستام هروقت از خانواده شوهرشون چیزی میبینن زنگ میزنن ماماناشون. ماماناشونم زنگ میزنن خونه شوهرشون گله که ما دختر دادیم بهتون که شما این رفتار کنید!!! بعد اونا عروسشونو میذارن رو سرشون.

من تا حالا اینطوری نبودم ولی از این به بعد میشم. لیاقت عروس خوب داشتن ندارن. بهم برخورده..............

بیشتر از همه از خوبیهایی که پدر و مادرم براش کردن ناراحتم، به روی خودشم نمیاره اگه بابای من نبود الان خوابگاه نداشت..... بی چشم و رو .

فردا میره گورشو گم میکنه خداروشکر.

فردا صبح زنگ میزنم به مامانم.... حتماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

۹۴/۰۸/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۱
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

بابا اروم باشید
یه لیوان اب بخورید
ادم نفهم و بیشعور همیتجوری هست
کاریش نمیشه کرد
شما برا رضا خدا کار کنید
چکار به تشکر و احسنت و باریکلا خلق دارید
اگه اینجوری که هستید، بمونید اذیت میشید
خلق همینه که میبینید!
خدایی بشید
بزرگ بشید مثه خدا
پاسخ:
شعار ندید لطفا
کار خوب رو شما میکردید نه دوستاتون...بی تفاوت باشید نسبت بهش، بالاخره اونم سرش به سنگ میخوره ی روز
بعضی آدما شعور کافی ندارن
پاسخ:
عقد و عروسیمو نابود کرد هیچی نگفتم دو سال با زندگیم بازی کرد هیچی نگفتم دیگه حقشو میذارم کف وستش
عزیزم 😔
اولین باری بود که اومدم تو وبلاگت و چه بد که اولین پستی که ازت خوندم این بود 😔
امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه ولی سعی کن هیچ وقت تو عصبانیت تصمیمی نگیری
میدونم سخته. خیلی سخته
ولی بعدا پشیمونی به بار میاره
پاسخ:
خوش اومدی عزیز هم اسم من
نمیدونی آخه چه خبره 
ب نظرم این کار و نکنی بهتره. 
پاسخ:
پس بذارم پدر و مادرم اونجا بهش خدمت کنن
این بی چشم و رو منو تو غربت اینجوری بجزونه؟
شعار نبود
پاسخ:
من خدایی نیستم یه آدمم
نه. سرد رفتار کن باهاش، اگه پدر مادرت بهش خدمت میکنند واسه تو نیست، واسه خاطر خداییه که میبینه. شما وقتی میبینی اذیتت میکنه خیلی جدی باهاش حرف بزن و بعضی چیزا رو بهش یادآوری کن. که به خودش بیاد یکم!
پاسخ:
تو اصلا نمیدونی این دختر ترشیده چقد قاطیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">