دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

80. راحت شدم

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ

دیروز به شدت عصبی بودم تا شب به روی خودم نیاوردم (غیر از اینجا) شب دیگه کارای خونه هم تموم نمیشد بیشتر حرصم گرفته بود. همسر میگفت چته؟ گفتم دلم دعوا میخواد.فهمید چقد بی اعصابم تا شب کلی غر زدم و بهونه گرفتم و گریه کردم. صبح پاشدم کلی غر زدم پنیر نداریم کره نداریم من صبحانه چی بخورم؟؟؟/ گفت حلوا ارده بخور. گفتم خالی نمیشه. گفت تخم مرغ بخور. گفتم دهنم بو میگیره... و این داستان ادامه داشت . تو راه گفت یه چیزی بگیرم برات گفتم نه. گفت بعدا برات بگیرم بیارم گفتم نه. کلی غر زدم. صبح تا ظهر سر همه غر زدم و عصبانی بودم. کارپرداز نکشتم صلوات. یه دعوای تلفنی با دکتر دارو خانه و هر کی در شعاع 5 کیلومتریم بود. ساعت1 زنگ زدم مامان و همه چیو گفتم. مامانم گفت باشه من اصلا کاری ندارم و زنگ نمیزنم بهش. حالا میدونم ببینتش باهاش مهربونه ها ولی همین که زنگ نزنه بهش خودش کلیه. حداقل خانوم میفهمه از آسمون نیفتاده که همه بهش تعظیم کنن و اون از کوچکترین چیزی قیافه بگیره. من همش به خودم میگم اینکارو نکن فلانی ناراحت میشه. این حرفو نزن فلانی ناراحت میشه. خانوم عین گاو  انگار نه انگار بقیه این همه براش زحمت میکشن. تازه دیشب یادم اومد بابام چقد دوید تا برای خانوم کار دانشجویی جور کرد که سختش نباشه. با این همه خانوم میاد اینجا جواب سلام مارو هم نمیده. وای این دیگه چقد بی چشم و روئه.

اینقد حرص خوردم و خودمو خوردم . معدمو و شونه هام درد میکنه. مامانم گفت حرص نخور مهم نیست. گفتم مامان من واسه خودم حرص نمیخورم تا حالا صد بار از این بدتر با من رفتار کرده عین خیالمم نبوده . ولی این دفعه پای شما وسطه. من از این ناراحتم خیلی. خلاصه که به مامان گفتم راحت تر شدم. ولی دوباره درموردش مینویسم معدم درد میگیره. امشبم میره خداروشکر.

همینجا پرونده این آدم روانی رو میبندم. بسه از بس حرص خوردم.............اگه جواب کامنتیو بد دادم ببخشید عصبانی بودم. مردا اصلا آدمو درک نمکنن. اینجا بیشتر مطمئن شدم.

۹۴/۰۸/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

هنوزم عصبانی هستی!! 
عزیزم پروندشو تو ذهنتم ببند و خودتو زجر کش نکن
پاسخ:
چشم ببخشید
باید با همسرت در مورد ناراحتیت صحبت میکردی،وگرنه میذاره به حساب اینکه این خود بخود موجی میشه،مردا رو که میشناسی
پاسخ:
نمیشه درمورد خانوادش باهاش حرف زد بدتر جبهه میگیره
:)دفاع از مردا: توی پست قبل که همه گفتن کاراش رو ندید بگیرید
پاسخ:
هیچکس نگفت من حق  دارم اینقد ناراحت باسم همه طرف اونو گرفتن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">