دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

115. مردود

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ق.ظ

دیروز نزدیکای ظهر همسر زنگ زد یه کاری داشت خیلی بی حال بود گفت چیزیم نیست. تو دلم گفتم نکنه جوابای آموزش و پرورش اومده؟ من که اصلا تا حالا چیزی در این مورد چک نکرده بودم رفتم تو سایت سنجش دیدم نه خبری نیست. دوباره رفته بود تو این فازاش. ظهرم اومد دنبال من همونطوری بود. بازم بد رانندگی کردن بازم فحش. بازم سرعت بالا و بوق زدن واسه بقیه. یه جا پشت سر سرویس همکارای من کلی بوق زد که برو کنار و بعد باسرعت سبقت گرفت و فحش داد و رفت... همه هم رنگ ماشین مارو میشناسن اینقد تابلوئه..

ظهر نخوابیدم . یه مدته فکر میکنم غذاهام دیگه خوشمزه نیست اعتماد به نفسم اومده بود پایین از همون موقع شروع کردم قورمه سبزی بار گذاشتن. تا شب یه خورشت جا افتاده و سالاد و برنج زعفرونی داشتیم. همه کارامو کرده بودم زیر غذام کم بود.ظرفامم شسته بودم. همسر اس ام اس داد "مردود" ... نو دلم گفتم الکی میگه رفتم چک کردم دیدم جوابا اومده و مردوده.

اومد خونه ناراحت نبود بیشتر واسه پولایی که داده بود و روزایی که مغازش بسته بود حرص میخورد. البته فحشم چاشنیش بود.بعد شام رفتیم خونه مادرشوهر اینا و برگشتنی نمیدونم سر چی باز همسر داشت فحش میداد بهش گفتم چرا اینجوری حرف میزنی؟ من خیلی از این رفتارت ناراحتم. گفت چی میگی؟ تنها کاری که میتونم بکنم و دلم میخواد و خلاصه که گفت اصلا تغییرش نمیدم تازه ناراحتم شد کلی هم واسه من قیافه گرفت. گفتم عین نقل و نبات فحشای خواهر و مادر میدی مگه مجبوری؟ موقع فوتبال دیدن و رانندگی کردن و ... میگه وقتی طرف عین گاو رانندگی میکنه باید بهش گفت گاو . میگم اصلا تو عجلت چیه که همه باید برن کنار تا تو بری؟ گفت برو بابا  و جوابمو نداد .. گفتم وقتی تو میگی من از فلان رفتارت خوشم نمیاد من گوش میدم و اگه تکرارش کنم تو ناراحت میشی.پس توام عین من باش.ولی فایده نداشت.خیلی ناراحتم. البته الان قهر نیستیم ولی من ناراحتم از این رفتارش که قرار نیست عوض هم بشه.

۹۴/۱۰/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

ما مردا باید خودمون به بدی کارمون پی ببریم تا رهاش کنیم و گوشمون به نصایج بدهکار یست
یه جایی که یه نفر فحشش داد و عصبی شد بعدا که اروم شد میتونی بهش تذکر جانانه بدی
شاید تاثیر مثبت بذاره روش
شایدم عصبی تر بشه
بستگی به روحیاتش و اعصابش داره
پاسخ:
خیلی بی اعصابه همش نگران تصادف نکنه یا دعواش نشه :(
خیلی از ماها جنبه انتقاد پذیری نداریم ولی اگه انتقاد سازنده باشه و به شیوه درست هم بیان بشه، در صورتی که به فکر اصلاح و رشد خودمون باشیم، بهش فکر میکنیم و سعی میکنیم حداقل تغییراتی توی خودمون ایجاد کنیم
بعضی وقتا تنها گوشزد کردنِ عیوب افرادی که دوستشون داریم کافی نیست! باید مثلا ی چیزی رو ازشون دریغ کنیم، باید ...
شاید اینا بهتر بتونن کمکتون کنن:
1. http://www.niksalehi.com/new/archives/205573.php
پاسخ:
ممنون
باید با  ارامش باهاش حرف بزنید
کلا این افراد روفقط با زبان نرم میشه ازشون نتیجه دلخواه رو گرفت
وقتی منطقی هست باهاشون حرف بزنید
پاسخ:
ممنون
سلام.
امیدوارم از کامنتم ناراحت نشید و به چشم دخالت یا فضولی نبینید .
چندتا پست دیدم درمورد این رفتار همسرتون نوشتید 
میخواستم بگم اکثر آدم ها وقتی از چیزی ناراحتن و فکرشون درگیره ناخوداگاه به همه گیر میدن موقع رانندگی به دیگران فحش میدن و عجله دارن ! یا موقع تماشای تلویزیون .
به نظر من وقتی همسرتون این رفتار نشان میده .. به جای حرفایی که تا الان گفتید بپرسید از چیزی ناراحتی ? و ... از این جور سوال ها . درسته خانم ها بیشتر به محبت احتیاج دارن اما گاهی هم بد نیست فضا ایجاد کنید که همسرتون از اتفاقاتی که واسش افتاده بگه ، مشکلاتش ، ناراحتیاش ، اتفاقاتی که در طول روز افتاده .
اگر هر دو طرف این کار برای هم انجام بدن مشکلات کمتره 

یه مدت نوشته هات میخونم فقط دوست داشتم با کامنتم تونسته باشم کمکت کنم . همین.
پاسخ:
مرسی از کامنتت ، نه ناراحت نشدم اتفاقا یه همچین کاری هم کردم و جواب داد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">