دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

120. بالاخره حرف زد

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۲۱ ب.ظ


یه طرف بخش دیالیز نمیشه مریض مانیتور کرد. تا الان دوتا مریض  بدحال اونجا بوده که چون فقط نویز میدین به خاطر خراب بودن دستگاهها منو بازخواست کردن ولی تو هردو مورد تمام دستگاهها سالم بودن. اول فکر کردم به خاطر دستگاه دیالیزه. از جاهای دیگه پرسیدم گفتن نه مشکلی ندارن.بعد فکر کردم به خاطر اتاق RO که کنارشه یا استابلایزری که پشت دستگاه بود این اتفاق میفته که ربطی نداشت. یه چیز جالب من که اونجا وایسادم نویز ندارم ولی مریضی که رو تخت خوابیده همش نویزه. فهمیدم تخت به جا اتصال داره و چون تخت الکترونیکی و به پریز وصله این اتفاق میفته. دستگاههای دیالیز به استابلایزر وصلن. حدسم اینه که ارت مون مشکل داره و برای اندازگیریش باید از اداره برق بیان و گزارش به صورت مستند به ما بدن. رفتم پیش مدیر بیمارستان و خیلی منطقی همه اینارو براش توضیح دادم. و فکر میکنین چی شد واسه اولین بار سر من داد و بیداد نکرد بلکه حرف زد.سریع زنگ زد مهندسی که اون بخشو ساخته و پرسید چاه ارت کجاست؟ و گفت با اداره برق هماهنگ میکنم بیان.

اینا همه به کنار بعد 6 ماه با من حرف زد داد نزد. 

۹۴/۱۰/۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

یبار خم که ادم بوده چشمش کن :)
پاسخ:
خخخخخخخخ تا الان چشم نخورده :)
:)
کم کم دارید توی کارتون اوستا میشیدا :)
پاسخ:
اوهوم :) خداروشکر
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۸:۳۹ نرگس جوان
:)))
   
واس پست قبلی: شاید مثلا خودش فکر و ناراحتی داره و منظورش اینه ک ادم از نظر بدنی درگیر و خسته باشه بهتره تا اینکه همش درگیریای فکری داشته باشه
پاسخ:
شاید ولی من این برداشتو نکردم از حرفاش, فرداشم باز همینجوری سربه سرم گذاشت.
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۰ مادمازل بی
حتما یک رگ بوده گرفته، رد میشه و دوباره میشه رییس غرغرو!
پاسخ:
آره حتما ولی باید یاد بگیره با منم حرف بزنه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">