دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

129. دلگیرم

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ

دلگیرم از همه، از تنهایی که همه جا همراهمه، از بیمارستان که همیشه دارم توش میدوم و همه به من میگن خوش به حالت چقد بیکاری :/ امروز ساعت 3 اومدم خونه. از مدیری که میبینه من یک ساعت منتظرم در اتاقش تا حرفاش تموم بشه بعد روشو میکنه اونطرف و میره. از همسری که همیشه بی پوله.... همیشه اعصابش خورده.همیشه بد رانندگی میکنه. امروز رفت اصفهان و اس داد تصادف کردم ماشین داغون شد. کی میدونه من چی کشیدم تا شمارشو گرفتم و صداشو شنیدم..نفس کشیدن یادم رفت تا زمانی صداشو شنیدم تا وقتی فهمیدم تو شهر تصادف کرده نه تو جاده. راستش حقشه خیلی بد رانندگی میکنه.یه خانوم هم بهش زده.... دیگه باید فاتحه رانندگی کردن بخونم.

دلم گرفته از برادری که اصلا انگار نه انگار من هستم. رفته ماه عسل مشهد تولدشم هست. وقتی زنگ زدم اینقد مسخره جوابمو داد که پشیمون شدم. دفعه اولش نیست همیشه حوصلمو نداشته.

حتی دلگیرم از دوستای وبلاگیم که آدرسشونو عوض کردن یا وبلاگشونو رمز دار ولی من جزو دوستاشون نبودم.

تنهام هم تو محل کار هم تو خونه...... چرا من باید بگم کاش کارپردازمون و مهندس آی تی زن بودن اونوقت چقد دوستای خوبی داشتم.

دلم میگیره وقتی ازم میپرسن قراره ولنتاین عروسک بگیری دیگه . هههههه

خیلی امروز روز بدی بود.

۹۴/۱۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

ای جانم غصه نخورین.از این روزا تو زندگی  ها هست.فرداااای شاد پر از اتفاقای خوب رو براتون ارزو میکنم
پاسخ:
ان شاالله :)
:|
تنهایی بد دردیه!

پاسخ:
خیلی بد دردیههههه
عزیزم...
ببخشید منم این چند وقت نیومدم پیشت
راستش منم یکم کم حوصله شده بودم و به همه سر نمیزدم
شرمنده ام :(
عوضش حالا بازم اومدم نوشته هاتو بخونم
منم ادرس عوض کردم
دیدی؟
پاسخ:
آره عزیزم ممنون که اومدی
عزیزممممم نگو این حرفهارو ... ایشالا هیچ وقت تنها نباشی ... میگذره این روزهاااا :* ما اینجا هستیم همش
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
شما خیلی خوبیننن
هممون واسه همین تنهاییه که با اینجا، این دنیا چناه میاریم. اما متاسفانه خیلیامون اینجا هم تنها میمونیم :(
پاسخ:
اینجا بهتر از دنیای واقعیه
حرف همکارا و تیکه هاشون که براتون باد هوا باشه، ی گوشتون در و یکی دیگه دروازه باشه...
بالاخره زندگی هم همیشه روی خوش نداره
منم بعنوان برادر بعضی وقتا اونجوری که باید حوصله واسه خواهرام نمیگذارم؛ ببخشیدش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">