دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

130.بوی عید

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ

امروز واسه اولین بار حس کردم بوی عید میاد. خیلی خوب بود یعنی کیف میکردم. این بوی عید و حال و هوای قبلشو بیشتر از خودش دوست دارم.

دلم نمیخواد عید برم خونمون. خسته شدم همش تو راه بودم نمیدونم چطور به خانواده بگم ناراحت نشن.

امروز اولین روز آموزش من به پرسنل بود که اصلا تعریفی نیست :(

پنج شنبه تعطیله چه وضعشه؟

۹۴/۱۱/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۸)

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۹ مهندس رضا عباسی
ایشاالله هر چی زودتر عید بررسه
*از دیشب به دلم برات شده بود امروز یه چیزی بهتون حال خوبی میده:)
**وای نگین ادم بعضی عیدا دلش میخاد تو خونه خودش باشه. (قبلن زندگی دور از خونه رو تجربه داشتم خووو)
***اموزش به پرسنل از سخت ترین کارهاس وقتی ما جای بچه هاشونیم:|
****برعکس شما از الان دارم له له میزنم برا دو روز اخر هفتع:))))
پاسخ:
دقیقا وقتی جای بچه هاشونی و ابعادت نصف اوناست :/
:)
ابعادت نصفه اوناست!
مگه به کارمندا نگهبانی و حراستم اموزش میدی؟
معمولا ابعاد اونا بزرگه
پاسخ:
نه دقیقا نصفشون نیستم پیاز داغشو زیاد کردم :)
ولی اینجور مواقع حس میکنن خیلی با تجربه ان منو جدی نمیگیرن.
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۶ ام اسی خوشبخت
حق با شماست، آموزش پرسنل کار دشواریه، خسته نباشید :)
ان شالله عید خوبی داشته باشید :)
پاسخ:
شما هم همینطور ممنون
منم میتونم رمز داشته باشم؟ :D
پاسخ:
بله عزیزم :)
سلام منم میتونم رمز داشته باشم یا چون وبلاگ ندارم نمیشه؟

پاسخ:
شرمنده من خیلی دارم احتیاط میکنم. این چه آدرس ایمیلیه؟
1. وقتی گلای بنفشه تازه کاشته شده رو میبینی، وقتی هوا دیگه اونقدرا سرد نیست یاد روزای منتهی ب عید میوفتی...واقعا روزای نزدیک به عید از خود عید شیرین ترن:)
2. خونه که خوبه، کنار خونواده :-) واسه تنوع با قطار برید این دفعه
3. خب تدریس و آموزش دادن مهارت و فن بیان میخواد، راه میوفتید کم کم...شما که تنهایید! توی تنهایی هاتون تمرین کنید و فیلم بگیرید از نحوه تدریس تون و با نگاه ب فیلم نواقصتون رو کمتر کنید 
4. "پنج شنبه تعطیله چه وضعشه؟" بده؟! :|
راستی یادم رفت توی پست قبل بگم (البته میدونید دیگه) همون موقعی که داداشتون مشهد بودن منم رفته بودم مشهد (13 تا 16 بهمن) اونم خیلی یهویی!!! :) و نائب الزیاره شما هم بودم
پاسخ:
1, عاشق بوی عیدم
2. نمیشه با قطار خیلی باید تیکه تیکه بریم 
3,دارم خمش میپیچونمشون
4,روزای تعطیلو دوست ندارم مخصوصا وقتی کارام تموم نشده
مرسی هردفعه میرید یاد منم هستید.
خواهش میکنم
مرسی از شما که جواب دادید، البته نه به همه! :)
پاسخ:
سعی کردم جواب بدم به همه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">