دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

135.چقد غم شد یهو

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ

چندتا از پستام پشت سرهم و بدون اینکه بخوام خیلی غمگین شدن. گفتم یه کم از احوالات خودم بنویسم که خداروشکر خوبه. روابط با همسر خوبه و به شدت مهربون شده البته یه کم دلخور بود چون من اعصابشو خورد کرده بودم ولی خب با قهر نمیشه زندگی کرد. الانم همه چی خوبه خداروشکر. مادوتا هم فقط همو داریم.

اینم هنر جدیدم واسه یه نفر که دوسش دارم

همون هنر از یه زاویه دیگه :/

۹۴/۱۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

وایی چقدر خوشگله این کیفه ... خانوووم هنرمند ... خدا رو شکر همه چی عالیههه :*
پاسخ:
بافتنش خیلی آسونه شما هم که اینکاره ای :)
:)
خیلی هم خوب
واسه کی بوده این کیف حالا؟!
پاسخ:
ممنون
واسه دخترعمه همسری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">