دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

137. چه روزی

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ
امروز کالیبراسیون سالیانمون شروع شد. نکته مثبتش اینه که 3 تا خانوم اومدن نکته منفی اش کار زیاد من و همکاری نکردن بقیه است.اولین جا اورژانس بود متاسفانه رئیس نبود و بقیه همکاری نداشتن بامن. تو اورژانس 7 تا فشار سنجه 3 تای اول لیبل قرمز خورد و رد شد. هنوز داشتن برچسبارو میچسبوندن که مدیریت منو پیج کرد دفترش. داد و بیداد و دعوا چرا درخواست فشارسنج ندادی؟ یعنی فکم افتاد. دکتر اورژانس زنگ زده بود اونم با من دعوا چه دعوایی جلو یه عالمه آدم. گفتم آقای مدیر ربع ساعته کالیبراسیون شروع شده هنوز چسب لیبلا خشک نشده من چه درخواستی بدم بذارین تموم بشه من یه آمار داشته باشم بعد. 4 ماه پیش 4 تا دونه فشار سنج (دقیقا 4 تا) گرفتن، قطعاتشو جدا کردن دادن دست من و گفتن تعمیرات بیمارستان انجام بده ما 40 تا فشار سنج داریم تو بیمارستان. خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم حالم از این حرکت بهم میخوره وقتی یکی یه سوال داره یا یه مشکلی داره به جای اینکه از مسئولش بپرسه بدو بدو بره به رئیسش بگه و چقلی کنه اونم مسلما از همه جا بیخبر سر اون بنده خدا داد و بیداد کنه. به حدی ناراحت بودم که اشکم داشت درمیومد همون موقع دکتر داروخانه راه افتاده دنبال من این فاکتور هارو ببر بررسی کن منم به جای گوش دادن به اون تمام غرغرهای بالا رو بهش زدم با چاشنی بغض. بیچاره گفت بعدا برات میارم و رفت. بعد رفتم پیش یکی از این خانوما که اتاق خودم بود و پمپ های سرم و سرنگ تست میکرد دیدم همه رو لیبل قرمز زده. گفتم ببین عزیزم پمپ سرنگ ها همه تابستون تعمیر اساسی شدن فاکتور بهش نشون دادم. بقیه هم همه نو هستن پارسال همشون سبز خوردن چرا الان همه قرمز؟ کلی زور زدم تا یه سریا رو سبز و زرد زده وای چقد حرص خوردم. بعدش پانسیون جا نداشته اینارو فرستادن مهمانسرای جهانگردی. مدیر میگه بهشون برسون پولش با خودشونو به من چه آخه........... به چه عقلی پولش با خودشونه؟ اینا کرایه راهشونو از ما میگیرن.
از همه بدتر ساعت 5 میخواستن تعطیل کنن برن اینجوری که 3 روز کارمون طول میکشه منم هی سرشون کلاه گذاشتم گفتم تا فلانی کارش تموم میشه شما اینم تست کم به بقیه هم همینطور تا 6 نگهشون داشتم در عوض شوک ها . پالس ها و پمپ ها تموم شد :)
خیلی خسته ام خدایا چه تجربه وحشتناکی. تازه کلیش مونده .
بعدا نوشت: کف پام خیلی درد میکنه.
۹۴/۱۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

سلام
چجوری بررسی میکردن که همه رو قرمز میزدن؟!
تجربه ثابت کرده بهم هرچی آروم و باملاحظه تر باشی بیشتر حق ت رو میخورن
شما هم هرجا بهتون حرفی زدن جواب بدید، از کسی هم نترسید
پاسخ:
سلام بسیار بسیار دقیق بررسی میکردن
تجربتون کاملا درسته منم به همین نتیجه رسیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">