دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

138. یکی به من پیام بده

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۹ ب.ظ

دلم میخواد با یکی حرف بزنم اصلا غر بزنم گریه کنم. همسر مشنری داره.

شدیدا به حرف زدن با یکی احتیاج دارم.همش دارم وسوسه میشم به یکی حالا هرکی پیام بدم ولی خب مقاومت میکنم.

۹۴/۱۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

به من پیام بده :)

:))
رو منم میتونی حساب کنی
:|
اینجاهاست که فایده خواهر داشتن مشخص تر میشه
شما باید اونجا (شهر همسر) ی دوست خانم صمیمی داشته باشید حتما
پاسخ:
اره کاش خواهر دلشتم ولی بیشتر دوست میخوام تا خواهر
وبلاگ برا همینه ،عزیزم و ما گوش شنوای توییم
پاسخ:
مرسیییی
یعنی انقدر اعصابتون خورد بود؟؟؟
با توجه به پست بعدی میگم
پاسخ:
بدتر از این حرفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">