دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

دوشنبه روز وحشتناکی بود یکی اومده بود سی تی درست کنه. یه نفر اومده بود واسه سرویس تست ورزش و البته جابه جاییش تا درمانگاه. دو نفر تو اتاق عمل واسه نصب چراغ سیالیتیک. همشونم با من کار داشتن و من مدام در بدو بدو بودم همون شد که فشارم افتاد اون روز ولی اینا واسه من اذیت کننده نیست اگه کارا خوب پیش بره.به نظرم خوب بود کارا. ساعت 3 بعد ازظهر مهندس سی تی زنگ زد این هارد که واسه من خریدین خرابه. آخه احتمال اینکه یه هارد نو خراب باشه چند در هزاره؟ اون وقت ظهر زنگ زدم به کارپرداز که از کی خریدی؟ میگه از فلان جا ولی الان بسته است. کارت گارانتی هم تو اتاق من بود.به کارپرداز گفتم زنگ بزن مغازه داره که عوض کنه برامون فردا کارت گارانتی میبریم براش. اونم گفته بود اولا که نه کارت گارانتی رو بیارین یه آدم وارد هم بیاد یه هارد نو  جلوش تست کنم و ببره دوباره پس نیارین. منم حاضر شدم و رفتم بیمارستان. به این مهندس مطمن نبودم یه بار موتور تخت سوزوند کلا اینو میبینم فکر میکنم ممکن سی تی نابود بشه. به مهندس گفتم بیا باهم بریم هرچی میخوای بگیر. قسمت جالبش این بود که با آمبولانس رفتیم :)

وای چقد هیجان انگیز بود من که مثل بچه ها رفتم نشستم جلو یارو هم فرستادیم عقب. رفتیم گرفتیم و اومدیم.سوار شدنش راحت بود ولی پیاده شدنش من آخرش یاد نگرفتم میپریدم. تو بیمارستان که پیاده شدیم مهندسه گفت خودکارتون افتاد . من مطمن بودم خودکار تو کیفم ندارم محل ندادم دوباره گفت. من گفتم ندارم. بعد خم شد مداد چشم منو داد دستم. وای نزدیک بود غش کنم از خنده.خخخ

تا حالا نشده من وسط روز بخوام تجدید آرایش کنم ولی همیشه یه مداد چشم و پنکک تو کیفم هست(کل آرایش منه این دوتا) ایشاله که نفهمیده چیه!

تا روز بعد ساعت 3 بعد از ظهر درگیرش بوده بالاخره جمعش کرده و رفته.

۹۴/۱۲/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

سلاااام بر مهندس بانو:)
خسده خونه تکونیها نباشین:)
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی خیلی سختهههههه
:))
فقط 8 خط آخر رو خوندم، چشم و گوش بسته ب کی میگن؟! :)
ان شاءالله بقیه این مطلب و مطالب بعدی تون رو فردا توی مشهد میخونم! (-B
پاسخ:
:) فکر کنم دقیقا به یه همچین آدمی میگن چشم و گوش بسته.
کم پیدا شدی مهندس
مطالب قبلی هم بخون :)
پسنم بذار
امر دیگه ای نیست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">