دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

154.مژه

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

من و حدود 80 درصد خانواده مامانم یه ویژگی ظاهری مشترک داریم. که همگی از مامان بزرگم به ارث بردیم. اونم مژه های بلنده. یه کم بیشتر از بلند معمولیه.البته نسل به نسل کمرنگ تر میشه یعنی مژه های مامانم بسیار زیبا تر و قشنگ تر و بلند تر از مال منه. و از مامان بزرگم بیشتر از مامانم.حتما مامان بزرگمم از مادرش به ارث برده. نمیدونم. ولی ویژگی خوبیه مثل چال لپ من که دقیقا نمیدونم از کی به ارث بردم البته یه جا خوندم یه معلولیت تو عضلات صورته (از اون به بعد همسر همیشه روز معلول به من تبریک میگه) برگردیم سر بحث واسه عروسیم من مژه مصنوعی گذاشتم که درسته خیلی مژه پر و قشنگی بود ولی مژه های خودم ازش بلندتر بود:/ واسه همین به بدختی پیچیدنشون لای مژه مصنوعی ها.(آخه چرا اینقد مارو زشت و وحشتناک میکنن یاد عروسیم میفتم حرص میخورم همش) پارسال یه جا رفتم آرایشگاه و خانومه خیلی تیتیش مامانی ازم پرسید وای مژه کاشتی؟ گفتم نه و کلی ذوق مرگ شدم بدو بدو رفتم به همسر گفتم. اونم خیلی ریلکس گفت اینا الکی از آدم تعریف میکنن مشتری جمع کنن :////

دیشب آرایشگاه بودم غلغله بود تقریبا. بعد از تب هاشور ابرو که یه مدت همه رو گرفته بود حالا تب کاشت مژه افتاده به جون همه انگار . ردیف به ردیف آدم نشسته بود واسه کاشت مژه(چه کارای وحشتناکی میکنن مردم) خانومه که اومد بالا سرم گفت ااا توام مژه کاشتی و ما بازم ذوق مرگ شده و گفتیم نخیر مژه های خودمان است.

نمیدونم چرا زنا این بالاها رو سر خودشون میارن کم نشون میده مردم کور و زشت و کج و کوله شدن با این کارا؟ من خودم عشق قرتی بازی و کارای زنانه ام. عشق لباس گل گلی پوشیدن و خوشگل بودن ولی حاضر نیستم این کارارو کنم هرکسی طبیعی قشنگ تره. الان تو اینستاگرام تمام دخترا یه شکلن. دقیقا همشون یه قیافه دارن اینکه قشنگی نیست قشنگی به متفاوت بودن آدماست. به طبیعی بودنشونه. به نظر من همش به خاطر حجاب زوری ماست.وقتی یکی نمی خواد خب نمی خواد میره ساپورت رنگی میپوشه تمام موهاشو میریزه بیرون . مانتو جلو باز میپوشه چون نمیخواد. ولی مچبوره یه روسری و مانتو داشته باشه در نتیجه آبروی هرچی مانتو و روسری میبره .. من خودم اگه میشد روسری نمیپوشیدم و موهامو قشنگ شونه میکردم و باز میذاشتم همین یه ذره آرایشم نمیکردم.هیچوقت لباس تنگ و کوتاه نمیپوشم ولی دوست داشتم پیراهن های گل گلی بپوشم حتی بچگیمم تنم نکردن.اصلا پوشش ما مثل زنا نیست. من زنم دوست دارم لباسای چین دار و رنگی بپوشم.

چندروز پیش دوستم خط چشم و خط لب تاتو کرد تابه با. جدا از قیافه ضایع و غیر طبیعیش اگه خدایی نکرده یه بلا سر چشماش میومد چی؟ جواب شوهر و پسر 3 سالشو چی میداد؟ شوهرش چه گناهی کرده که عاشق اون قیافه شده که نه هاشور ابرو داشته نه خط چشم نه خط لب تاتو شده.کلی با دوستان نصیحتش کردیم که عزیز جان نکن تو از همه خوشگل تری (واقعا هم هست)

موهامو مشکی کردم خسته شدم از موهای روشن و این جلب توجهش(کلا با دیده شدن رابطه خوبی ندارم) حالا مثل اولم شدم . همسر هم واسه اولین باز از رنگ  کردن موهام ذوق زده شد و نیومد تو روم بگه زشت شدی برعکس خیلی خوشحال شد. گفت من اینو پسندیدم (الهی بمیرم براش) فقط این وسط مادرشوهر فرمودن که چقد پیر شدی  و سنت رفته بالا.....0_0

۹۴/۱۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۸ ام اسی خوشبخت
متاسفانه خانم های ما اصلا اعتماد به نفس ندارن و البته چشم و هم چشمی که بیداد میکنه.
به نظر من دلیل این کارهای عجیب و خطرناک، بیکاریه، البته نه به معنای شغل نداشتن، بلکه نداشتن برنامه برای زندگیه.
پاسخ:
به نظر منم دلیل اصلیش نداشتن اعتماد به نفسه و اینکه وقتی شروع کنی به این تغییرات نمیتونی پایانی براش قائل بشی یه جوری از صورتت ایراد پیدا میکنی.
سلام .

من عنوان وب مژده خوندم . تا آخر نوشتت دنبال خبر خوب بودم . برگشتم بالا دیدم مژه هست نه مژده.


پاسخ:
سلام
خخخخ چه با حال فکر نکنم تو دایره لغاتم کلمه مژده باشه یا هیچوقت بخوام ازش استفاده کنم.
مادرشوهر بیجا فرمودند،عزیز دلم موی تیره سن رو پایین میاره ومبارکت باشهً......خوشبحالت با مژه های قشنگت
پاسخ:
همه همینو میگننمیدونم چرا گفت پیر شدی . پروو .
قابل نداره :)
منم مژه هام بلندند. از مادربزرگ پدری ام به ارث بردم. من دقیقا جوانی مادربزرگم هستم. هیچ کدام از بچه هایش شبیه او نیستند  رنگ چشمهایم به او رفته، بیچاره خانم جان همیشه حسرت می خورد چرا من فقط باید شبیه او باشم. طفلکی مرا دوست نداشت. منهم دلم می خواست شبیه مادرم بودم، نیستم.
- اما نکته همسرانه ای: من اوایل آشنایی با همسر، موهایم رگه های بنفش داشت و خالکوبی موقت اژدها روی تمام بازوهایم داشتم. بعد عید  رنگ موهام رنگ موهای خودم شد و آن آرایش را هم ندارم. باید ازش بپرسم نظرش درباره قبل و بعد چیست؟
پاسخ:
اخی منم کیف میکنم یکی میگه شبیه مامانتی
اره ازش بپرس بنظرم میگه الان بهتری :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">