دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

155. اولین عیدی

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

امروز آخرین روز کاری بود. بالاخره انگار یک آرامشی برقرار شد.امروز دیگه منم میخواستم زودتر تموم بشه دیگه برم خونه... خیلی هم کار نداشتم اتاقمو مرتب کردم هی رفتم پیش همکارا گفتیم و خندیدیم و از همه مهم تر 5 ام هم مرخصی گرفتم.برگه مرخصی با ترس و لرز بردم پیش مدیر خندید و گفت 5 ام طوری نیست. بعد گفت ان شالله سال و خوبی داشته باشید و ببخشید اگه اذیت شدید.گفتم نه اتفاقا خیلی هم خوب بود. نکته جالب این خنده اش بود.از بس نمیخنده و لبخند نمیزنه وقتی میخنده قیافش یه جور عجیب غریبی میشه. انگار خندیدن بلد نیست. بدو بدو رفتم پیش دوستم میگم مدیر خندید کاش میشد این لحظه رو تو تاریخ ثبت کرد :)

بیمارستانمون خیلی بی ذوقه دریغ از یه سفره هفت سین .... تو بیمارستان مامانم اینا هربخش سفره هفت سین جدا داره. خود بیمارستانم یه سفره جدا. اما اینجا چقد بی ذوقن. به همکارم گفتم سال دیگه باهم میچینیم.

آقا عیدی منو ندادن هنوززززز پس کی دیگه تموم شد.همش منتظر بودم  هر اس ام اسی میومد شیرجه میزدم رو گوشی ولی .....زنگ زدم به کارفرما که مثل همیشه جوابمو نداد.

ظهر که دیگه داشتم میرفتم رفتم کلید اناقمو بدم به مترون گفت تو اورژانسم.اونجا رئیس دیدم گفت کارت دارم. منو برده یه گوشه از تو جیبش یه 5 تومنی داده میگه این عیدیته منم ندادم خانوم دکتر فلانی داده. ..... وای نمیدونم چرا ولی خیلی خیلی ذوق کردم.نمیدونستم یه 5 تومنی میتونه اینقد خوشحالم کنه. دم خانوم دکترم گرم احتمالا داده واسه همه بچه ها...این خانوم دکتر خیلی ساله اینجاست یه جراح با سابقه است و فوق العاده ماهر یه خانوم مسن و تپل و مهربون که اولین عیدی امسال منو بهم داده.

فردا راه میفتیم واسه خونمون با پدرشوهر و مادرشوهر... داشته باشیم حرص خوردن منو از الان شروع کردن گفتن شب یزد بخوابیم 0_0  همسر گفت نه مستقیم میریم خونه.خدایا خودت بخیر بگذرون.

۹۴/۱۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">