دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

156. شب تنهایی

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ

همسر رفته عروسی دوستش اصفهان تا برگرده طول میکشه منم دارم چمدون میبندم و کارامو میکنم سفره هفت سینمونم چیدم ولی یه سین کم دارم. ماهی هم نگرفتیم اول چون من خیلی بدم میاد و بعدشم اینکه ما نیستیم و میمیره بیچاره.... ولی باید تو خونه هفت سین باشه دیگه.

چقد دلگیر تنها تو خونه... لباسای خودمو جمع کردم. لباسای سرکارمم شستم میخوام اتو کنم واسه روزی که برگشتم آماده باشن.خوابمم میاد شدیددددد.

دلم گرفته بود گفتم یه پست بذارم ببینم چند نفر تحویلم میگیرن :)

۹۴/۱۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

"ببینم چند نفر تحویلم میگیرن :)" اولیش من:)
کجا میخواید برید عید؟! خونه پدری تون؟
پیشاپیش سال خوبی رو براتون آرزو میکنم
راستی! بهتون گفتم که روز شهادت حضرت زهرا (س) رفته بودم حرم امام رضا (ع)؟
نائب الزیارة تون بودم مخصوص:)
پاسخ:
سلام مهندس تنبل نا پیدا :)
ممنون بله خونه پدری همراه پدرشوهر و مادرشوهر
ان شالله شماهم سال خوبی داشته باشید
هردفعه میرید خیلی واسم دعا میکنید خیلی خیلی ممنون
ان شالله امسال خدا به ما یه کوچولو بده
سلام
بله امان از تنبلی :|
"ان شالله امسال خدا به ما یه کوچولو بده" 
دفعه بعدی حتما این خواسته تون رو به زبون میارم:)
پاسخ:
واقعا ممنون 
شماهم لطفا بیا پست بذار ببینیم جریان چیه مزدوج شدی یا نه :)
سلام 
نیستید عید پست بزارید کمبود نوشته هاتون حس میشه .
عید خونه پدری بهتون خوش بگذره .

پاسخ:
سلام مرسی که دنبال میکنی وبلاگمو زود میام مینویسم.
اول از همه که من یکیش که حتما تحویلت میگیرم ،و دوم اینکهچطوری انقدر بیعارند و عید خودشون تلپ میکنن خونه پدر و مادر تو،بمیرم برات......ولی حالا که اینجوری شده نذار عید بهت کوفت بشه،احترامشون بکن گرچه خیلی سخته ولی چاره ایی نیست،بهرحال برایت ارزوی بهتر ینها رو در این سال جدید دارم.
پاسخ:
واقعا کارشون خیلی نامردیه
اره نمیذارم کوفتم بشه (اگه بتونم البته)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">