دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

172. زهرا

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ب.ظ

امروز سی سی یو کار داشتم بالا سر یه مانیتور بودم. تخت کناری یه خانوم مسن بود که معلوم بود راحت نفس نمیکشه و بی قرار بود. زل زد به من با همون صدای از چاه دراومدش و همون لهجه روستاییش به همراهش گفت عین زهراست. همراشم تایید کرد.

بهم نگاه کرد لبختد زد منم لبخند زدم. تو دلم گفتم کاش زهرا رو دوست داشته باشه. کاش دخترش باشه . کاش حالا که منو دیده یاد اون افتاده یه کم حالش بهتر بشه. چند بار با خنده نگاش کردم رفتم و تو دلم دعا کردم همه مریضا شفا پیدا کنن و اینقدر زجر نکشن.

قبل از عیدم یه مانیتور روشن نمیشد داشتم بازش میکردم پیرمرد تخت کناری خیلی با دقت همه حواسش به من بود. یه پیچم افتاد بهم گفت کجاست و برش داشتم بعدم ماسک اکسیژنشو برداشته و با صدایی که اصلا صدا نبود گفت از فیوزشه. بهش گفتم آره از فیوزشه مرسی حاج آقا.  

خدایا همه مریضا رو شفا بده.

اینروزا با اینکه هنوز هوا خیلی سرده و بخاری ها و شوفاژا همچنان مشغول کارن و هرروز باد و بارون داریم ولی یه نشونه هایی از بهار هست که دل آدمو گرم میکنه مثل گلایی که به صورت خودجوش کل حیاط بیمارستان پوشوندن و دل منو بردن.

اینم عکساش


۹۵/۰۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

:-)
سلام. خسته نباشید
ان شاءالله که خدا همه مریضا رو شفا بده و هیچ مریضی زیاد درد نکشه!
نمیدونم چرا با دیدن عکس محوطه بیمارستان تون به نظرم رسید بیمارستانتون یجوریه! :|
:)
پاسخ:
:)
سلام شماهم خسته نباشید . ان شالله
یجوریه یعنی چجوریه؟ البته اینجا پشت بیمارستان محسوب میشه.
"البته اینجا پشت بیمارستان محسوب میشه." همونه پس! یه جوریه، چجوری بگم؟ لُخته، بهش نرسیدن، مثل زمین کنار افتاده میمونه، مریضا و همراها دلشون باز نمیشه از دیدنش
ولی اگه پشت بیمارستانه که حله! :)
پاسخ:
چی بگم والا :)
سلام عزیزم
خدا مریضا رو شفا بده
با دیدن عکس بیمارستان دلم گرفت یاد دوران مریضی مامان افتادم.
خدا همه مریضا رو شفا بده.
به نظرم بهترین موقع برای پرسنل بیمارستان دیدن زمانیه که مریضا خندون و سالم مرخص میشن
پاسخ:
سلام عزیزم
الهی بمیرم ببخشید
آره واقعا دیدن درد کشیدنشون خیلی سخته.
سلام دووووست جووون جااان خوبی با کلی تاخیر سال نو مبارک ... واقعا خدا همه بیمارا رو شفا بده ... بووووس
پاسخ:
سلام خانوممم این چه سفری بود تو اینهمه وقت نبودی زودی باید یای همه چیو تعریف کنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">