دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

175.دل درد

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ق.ظ

از اونجایی که همیشه ناراحتی های من رو دستگاه گوارشم اثر میذاره. دیشب خیلی شیک 2 ساعت معده درد شدید و حالت تهوع داشتم. همسر بنده خدا اینقدر نگران بود میخواست ببرتم دکتر هرچی هم فکر میکرد آخه من چی خوردم اینجوری شدم به نتیجه نرسید. صبح که پا شدم دیگه خوبه خوب بودم.

خداروشکر

۹۵/۰۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

کاش میشد بعضی وقتا بیخیال همه چی می شدیم:(

پاسخ:
کاشش
بیشتر مراقب خودتون باشید
پاسخ:
چشم ممنون
این حالت های استرس شدید یا افسردگی طولانی مدت است. بصورت فیزیکی خودش رو نشون می ده. گلو درد، سر درد و مشکلات گوارشی و...
سعی کن آرامشت رو حفظ کنی. میدونم تو حرف ساده است ولی راهش این است.

پاسخ:
آره هروقت استرس دارم ایتطوری میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">