دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

177. امروز ما

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۶ ب.ظ

امروز صبح قرار بود همسری یره برامون حلیم بگیره که نرفت و گفت برف اومده منم غش کردم از خنده و گفتم باشه تو راست میگی و پرده رو زدم کنار یه کم بهش بخندم که با این صحنه روبه رو شدم ... باورم نمیشد این حیاط ماست اونم 27 فروردین. سریعا این عکسو تو تمام گروههایی که عضوم و اینستاگرام گذاشتم بعد میام میگم چرا وبلاگم لو رفت خخخخخخخ.

از صبح دلم میخواست برم بیرون که از صبح یرف و بارون و سرما بود. فوتبال که شروع شد آفتابم دراومد منم از فرصت سو استفاده رو بردم به همسر گفتم خریددارم ماشین بده. اونم درحال حرص خوردن و داد زدن واسه فوتبال به هیچ عنوانم نمیتونست بازی ول کنه منو ببره خرید گفت برو :) و من رفتم رانندگی وای چقد حال داد خیلی حرفه ای رفتم و اومدم.الان حس قهرمانای المپیک دارم خخخخ. بین دو نیمه اومدم همسر رفت از پارک کردنم ایراد بگیره ولی درکمال تعجب ازم تعریف کرد باورش نمیشد.

دعا کنید پرسپولیس ببره همسر خوشحال باشه. 

بعدا نوشت: خدایا شکرت پرپولیس برد. برین تو این سایت خیلی باحاله عکستو میدی میگه بیشترین شباهت با کدوم سوپراستار داری.

http://www.celebslike.me/

اینم نتیجه من با دوتا عکس

بعدا تر نوشت: با یه عکس دیگم 63 درصد شد :)


۹۵/۰۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۷)

وبلاگتون لو رفت؟!
شهرتون لو رفت! :)
حیاط خونه تونه؟!چه بزرگ :)
تبریک میگم...رانندگی با اتومبیل رو...چجوری حاضر شدن توی شرایط برفی و لغزندگی خیابونا سوئیچ رو بهتون بدن؟! از همسرتون بعید بود:) ان شاءالله که سرآغازی باشه بر رانندگی های بیشترتون
من چند بار امتحان کردم: 3تا عکس پرسنلی+1 عکس عادی

پاسخ:
وایییی نه من لو نرفتم, بله حیاط خونمونه لاله واژگونم داره اگه دقت گنید.
مرسییی ان شالله
 حالا نتیجه تلاشتون چی شد؟ شبیه بودین؟
درضمن تا ظهر همه برفا آب شدن  و مجبور بود میفمی مجبور :)
"بعدا تر نوشت: با یه عکس دیگم 63 درصد شد :)"
:))
من با 3 تا عکس یک خانم امتحان کردم، دوتاش همونی شد که شما شده بودید! پس نتیجه میگیریم شما شبیه ایشون هستید

پاسخ:
ااااا جدی؟ من عکس همه دوستامو زدم عین من نشدنا, حالا این خانوم کی هست که شما اینهنه عکس دارید ازشون؟ 
واقعا شبیهشون بود؟
شما گفتید وبلاگتون لو رفت!
شهرتون هم لو رفت ولی:)
الاان دوباره عکس رو با زوم نگاه کردم و لاله ها رو دیدم، خوش بحالتون :)
اولین عکس پرسنلی م رو که دادم، اونی که نشون داد بیشتر شبیه پدرم بود! :) حالا میذارم!
منم گفتم که از 3تا عکس ایشون دوتاش شبیه شما بود، یکی ش نبود یعنی یکیش خیلی پرت بود :))
منم با دوتا عکس خانم دیگه مقایسه کردم نتایج خیلی فرق داشت
پاسخ:
نه هنوز شهرم لو نرفته :) همه جا لاله واژگون هست :)
حالا به نظر خودتون عکسایی که میداد شبیه بودن؟ میخوام بدونم چقد دقیقه به نظرتون؟
باز هم میپرسم اون خانوم کیه ؟ (خانوم مهندس فضول :D)
سلام عزیزم
تازه ا وبت آشنا شدم..خاطرات جالب بود نشستم همه شو خوندم...خوشحالم از آشناییت و امیدوارم خدا هر چه زودتر یه نی نی تپلو بهت بده
بعضی پستات رمز دارن..میتونم رمزو داشته باشم؟
پاسخ:
سلام خانوم مرسی که واسم وقت گذاشتی شماهم بیا پست جدید بذار ما بخونیم :)
بله رمز تو وبت میذارم.
وایی چه برف باحالی اومده بووود .... حالشو ببر با رانندگی ....
پاسخ:
اره یهو زمستون شد باز بهار شد :)
همه جا لاله واژگون هست ولی همه جای ... که برف نیومده بود!
بنظرم زیاد شبیهم نبود
کدوم خانم؟! عکس سه تا خانم رو مقایسه کرده بودم. از آشنایان بودن و هستن :)
پاسخ:
:) تورو خدا بیا بگو اسم شهر ببینم لو رفتم یا نه؟
کامران بدترین همراه برای یک راننده است، بسکه غر می زند، بسکه ایراد می گیرد، بسکه...   هر سری قول میده جیکش در نیاد ولی باز غرغر می کنه... نه فقط با من، با هر کسی که راننده باشه.
من برخلاف اکثر دوستام، آروم رانندگی می کنم. کامران حوصله اش سر میره و هی میگه گاز بده خانم!  من کار خودم می کنم و او همچنان غر می زند. بارها گفتم آقا جان تو نمی تونی منو تحت تاثیر بذاری خودتو خسته نکن.
پاسخ:
من از رانندگی میترسم رفتار همسرم تشدیدش میکنه 
درواقع بیخیالش شدم و میدونم کارم اشتباهه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">