دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

180. هوای مزخرف

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ب.ظ

آقا یعنی چی که اینقدر سرده هوا من دیگه نمیتونم تحمل کنم الان ظرفیتشو دارم گریه هم بکنم. من گرما میخوام آفتاب میخوام. میخوام مانتو تابستونی بپوشم تو خونه پیراهنای گل گلی بپوشم نه مثل الام گردن به پایین خودمو بپیچم تو لباس بازم سردم باشه.

خدا جان فروردینم تموم شد. شد اردیبهشت یه نیم نگاهی هم به ما بنداز لطفا. از اون ورم که دوباره از شهریور همین بساطه این وسط مگه چند ماه میمونه واسه ما که یک ماهشم ماه رمضونه و گردش و تفریح تعطیل. والا من نمیدونم این چه زندگیه دیگه. مردم تو بلاد کفر دارن حالشو میبرن ماهم نشستیم نگاشون میکنیم حسرت میخوریم.

من سردمههههههههههههههههه اعصابم ندارم.

۹۵/۰۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

منم یخ زدم :|
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۰ ام اسی خوشبخت
جالبه، من آرزو میکنم هوا همیشه اینطوری باشه چون گرما کلافه ام میکنه، گاهی تصمیم میگرم برم نزدیک قطب شمال زندگی کنم.
پاسخ:
نمیخواد بری قطب بیا اینجا زندگی کن, من مال منطقه گرمسیری ام میمیرم واسه گرما.
بله خب شهر شما که نمیدونیم کجاست سردتره:)
پاسخ:
:) نه اونجا که شما گفتید سردتره واسه همین اسم اونجا همیشه گفته میشه ما میریم تو سایش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">