دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

194.ما کجا و اونا کجا

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۴۸ ب.ظ

امروز که اومدم این عکس بذارم اینستاگرام دیدم یکی از سال پایینی های دانشگامون که الان تو یکی از بهترین دانشگاههای تهران داره ارشد میخونه عکس سرطان یابشو که در دست ساخته گذاشته. با خودم گفتم ما کجا و اونا کجا :/

این قسمت متن با توجه به تذکر به جای یک دوست اصلاح شد :)

خداروشکر امروز شنبه بود رفتم سرکار مردم تو خونه اصلا نفهمیدم کی 12 شد :)

آقا یکی منو ببره نمایشگاه تجهیزات پزشکی من خیلی خیلی خیلی دلم میخواد برم خو !

۹۵/۰۲/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۱
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

عکس ها زیبا.متن زرد اما
پاسخ:
راست میگی :)
من تو اینستاگرام هیچکدوم از دوستا وآشناها رو فالو نکردم. کسیم نمیدونه من اینستا دارم. اونم چون خان تو فالوورا و فالویینگامه!
پاسخ:
همه مزش به اینه که دوستاتم ببینی پس چه میکنی؟
خب بعد ویرایش رسیدم و نمیدونم چی بوده! :-)
ولی خیلیا ب شما و زندگی تون غبطه میخورنا! :)
پاسخ:
اون تیکه خاله زنکی بود دوباره دیگه خیلی میشد :)
ایشاله همه از زندگیشون راضی باشن و حس خوشبختی کنن.
سلام به اون قسمتی که اصلاح شد نرسیدم بخونم ولی وب خودته هر چی دلت میخواد بنظرم بنویس اشکالی نداره ! با این که نمیدونم چی بوده ...

الان منم روزی هزار بار همین حس شما بهم دست میده خیلی بده :( من وقتی به این حس میرسم بیشتر تلاش میکنم 
هیچی. سه چهارتا از دوستای صمیمیم رو دارم اونا
اونا رو ول کن چه چیزهای خوشمزه ای درست کردی

پاسخ:
بله بسیار خوشمزه بودننن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">