دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

229. یه کم آشپزی

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ب.ظ

یه کم امروز از استعداد های شکفته شده ی ماه رمضانم بگم..دیشب مهمونی برگزار شد و من به خاطر مادرشوهر که چند وقته دلش دلمه میخواد یه کم دلمه درست کردم واسه اولین بار در زندگیم و خودم از اینکه اینقدر خوشمزه شده بود تعجب کردم اینم عکسش

استعداد رو شده بعدی ایشون هستن و ایشون که البته هفته قبل درستش کردم و واسه مهمونی وقت نشد دوباره درست کنم ولی در عوض زولبیا درست کردم که موفقیت آمیزتر از بامیه بود.

عکس شله زرد قبلا گذاشته بودم حالا میخوام یه وبلاگ آشپزی عالی بهتون معرفی کنم که با کمک اون تونستم شله زرد درست کنم.

http://chefblogger.blog.ir/

این وبلاگ مال دوست خیلی خوبم یک بانو عزیز و دوستاشونه که من خیلی نکات خوب و دستورات نابی ازش گرفتم و با اینکه تو نظر گذاشتن واسشون کم گذاشتم ولی به همتون پیشنهاد میکنم یه سر بهشون بزنین. مطمئنا ضرر نمیکنید :)

۹۵/۰۴/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

در ره خود خسته و بی تاب
یاسمن ها را به بوی عشق بوییده
یا نسیمی در این ره متروک
دامن از عطر یاس تر کرده
از سیاهی چرا حذر کردن
شب پُر از قطره های الماس است
آنچه از شب بجای می ماند
عطر سُکرآور گل یاس است...
سلام
الان منفی بدوم یا ندم؟!
آیا این کار درسته؟! نمیگید یکی مثه من میبینه و دلش میخواد؟! :(
خسته نباشید و دستتون دردنکنه، ظاهرشون که عالی بود
بامیه ها مگه چجوری شده بودن که راضی نبودید؟
ایشالا منم دو روز آخر رو میرم خونه مون و از اینا میخورم [آیکون زبون درازی]
:))
پاسخ:
خب میتونید برید بخرید بخورید :)
ولی واقعدا حق دارید فحش بدید :)
به نظر من خوب بود ولی همسر گفت مزه حلوا میده
ممنون عزیزم لطف داری ب من  :)
خجولت کشیدم
^_^   :))

پاسخ:
:)
خواهش خانومی
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۷ بی نام نشان
والا خودم هنوز بازار رو درست نمیشناسم
چون تجربه ای ندارم
واسه همین موندم که چکار باید بکنم
در زمینه لیزرهای پزشکی میخاستم فعالیت کنم
مثل لیزرهای دندان پزشکی و جراحی  و زیبایی
پاسخ:
پس به نظرم 1 سالی تو یه شرکت کار کن حتی شده بازاریاب یه کم دیدت باز تر بشه خودنم افراد خوب و بد تشخیص میدی.
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۱۴ بی نام نشان
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">