دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

231. دارم میرم

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ

اگه خدا بخواد امروز ظهر راه میفتیم. یه کم نگران بیمارستانم که امیدوارم اتفاق خاصی نیوفته امروز تا شد کارامو انجام دادم.

نگرانیم هم حتما با دیدن خانوادم از بین میره. هنوز باورم نشده دارم میرم.

۹۵/۰۴/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

ان شالله به سلامتی و خوشی.
خوش بگذره بهتون
پیش پیش عیدتون مبارک:)
پاسخ:
عید شماهم مبارک :)
:)
سلام
عیدتون مبارک
چرا باورتون نشده؟! :)
خوش بگذره
پاسخ:
عید شما هم مبارک
به شما هم خوشبگذره
تا همین الان عنوان مطلب رو "دارم می میرم" میخوندم! :))
حتما تاثیره روزه بوده :))
پاسخ:
خخخخخ خیلی خوب بود
مگه شما امروزم روزه بودید؟ :)
نه خب، تا روز قبلش که میخوندم منظورم بود:)
پاسخ:
بله دیگه امان از این روزه داری
تبلت قورباغه ای چه کردی؟
عزیزممم خوش بگذرههههه خیلی حس خوبیه رفتن پیش خونواده
پاسخ:
ممنون
اره واقعا عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">