دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

234. سوژه نیست، میفهمی نیست!

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ب.ظ
دلم میخواد بنویسم سوژه خوب ندارم. یعنی هستا واسه خودم جذاب نیست نوشتنش.
اهم اخبار
بازم احیا! بازم من :/
چرا فقط دختری که کپی میگیره حقوقش از من کمتر تو بیمارستان؟ یعنی من از خدمه هم کمتر؟؟؟؟؟
جمعه گذشته مثل 90 درصد جمعه های زندگیمون مزخرف :/

۹۵/۰۴/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

یکمی مثه من شدین الان :|
پاسخ:
کاش نشم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">