دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

238. شد یه سال :)

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ

امروز واسه من خیلی روز مهمی بود.امروز شد 1 سال که رفتم سرکار و شدم خانوم مهندس!!!

واسه من که انگار یک ماهه، کی شد 1 سال؟؟؟؟

به هرکی میرسیدم میگفتم یک سال شده من اومدم ها :)))))

بهترین و شادترین و مفیدترین روزای عمرمو داشتم.

خدایا شکرت واسه همه چی :)

۹۵/۰۴/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

:)
یک سالگی تون مبارک!
پاسخ:
مرسی :)
مبارکه خانم مهندس عزیزم:)
پاسخ:
مرسی عزیزم
یکسالگی مبارک خانم مهندس عزیز :*
پاسخ:
ممنون :)
امیدوارم ب اندازه ی تلاشی هم ک داشتین دستمزد گرفته باشین:)
پاسخ:
مطمئنم نصفشم نگرفتم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">