دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

253. مثل همیشه

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ق.ظ
دیشب درحال بگو بخند تو آشپزخونه یه کوچولو لباس من کثیف شد. همسر عصبانی شد و گفت برو بیرون بذار کارمو بکنم :(
یک ساعت بعد بهم میگه: تو خیلی صبوری برعکس من. من خیلی باهات بد رفتاری میکنم ببخشید!! میبخشی؟
آره میبخشم!
۹۵/۰۵/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

افرین به شما که صبوری . خوشا به حالت
پاسخ:
صبور که نباشی همه هواتو دارن که یه وقت ناراحت نشی...
ای جانم خانم مهندس!  این پستت منو به فکر فرو برد.
پاسخ:
خودمم خیلی از این یه جمله تعجب کردم
سلام
چکار میکردن مگه؟!
پاسخ:
2 نوع چایی باهم قاطی میکرد. یه کم ریخته بود رو زمین من زانو زدم روشون :(
اووو همین؟! :| اینکه لباس کثیفی هم نداشت
پاسخ:
اوهوم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">