دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

254.فیش حقوقی

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ق.ظ

چند روز پیش امور مالی پیجم کردن. رئیس امور مالی که به نظر من باید بهش گفت رئیس بزرگ اونجا بود. بهم گفت فیش حقوقی تو بده همین الان. من 0_0 فیش حقوقی چیه؟

گفت مگه تو فیش حقوقی نمیگرفتی؟ گفتم نه! رو به پسرش و یکی دیگه که اونجاست گفت فیش حقوقی خانم مهندس بدین. اونا گفتن دست ما نیست... هرچی هم به کارفرمای من زنگ میزدیم جواب نمیداد...

اصل ماجرا این بود که از کارگزینی دانشگاه زنگ زده بودن و فیش حقوقی منو میخواستن اونم خیلی فوری! رئیس بزرگ عصبانی بود و فقط داد و بیداد میکرد هرچی هم براش توضیح میدادن که برای شرکتی ها فیش نمیزنن،آروم نمیشد.. بالاخره کارفرما تلفن منو جواب داد و رئیس بزرگ دید دارم باهاش حرف میزنم گوشی گرفت.کلا حرف زدنش خیلی خنده داره خیلی کوچه بازاری و البته قولدر (همه کاره است دیگه) به آقاتی کارفرما میگه : اکبر تا یه ربع دیگه یه فیش حقوقی برای من میفرستی وگرنه دیگه من میدونم و سندهای تو .... و در ادامه حرفهایی که من از گفتنشون معذورم به صورت فریاد زده میشد. بعدش چون شارژ موبایل من تموم شد قطع شد. گفتم دوباره بگیرم گفت نه!!! به یه نفر دیگه زنگ زد(مسئول قراردادها) به اونم تقریبا یه چیزایی تو اون مایع ها گفت. باز با پسرشو اون یکی کارمند دعوا کرد.

حالا با اینکه به خاطر من دعوا میکرد و طرف من بود، من مثل چی ترسیده بودم و میلرزیدم شانس آوردم نزدم زیر گریه. حالا میخواستم برم روم نمیشد. میترسیدمم یه چیزی بگم با منم دعوا کنه. آروم گفتم اگه برا من فرستاد براتون میارم. اون یکی کارمنده جواب منو و داد و گفت باشه و اشاره کرد که برو! تا نیم ساعت دستام داشت میلرزید. بعدش کارپرداز که تو اتاق بود دیدم گفتم چی شد؟ گفت فعلا هیچی. اونم شروع کرد از بد حرف زدن رئیس بزرگ گفتن. خب واقعا هم زشته.. طرف اصلا هم در قید و بند درست کردنش نیست چند بار که مسئولین دانشگاه هم اومدن بیمارستان دیدم با اوناهم همینطوری برخورد میکنه :/

البته فریاد ها جواب داد تا ظهر فیش حقوقی من رسید و برای دانشگاه فکس شد :)

نکته جالب وسط این دعواها این بود که رئیس بزرگ شماره تلفن همه رو حفظ بود حتی کارفرما من 0_0.... یه پست دیگه هم میخوام درموردش بنویسم.

۹۵/۰۵/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

رئیست یاد گرفته با زور همه چی رو به دست بیاره.
پاسخ:
و به دست میاره :/
سلام
یعنی من یک ماه نخونده بودمتون؟! O-o
البته این رو قبلا خونده بودم بدون نظر داد :)
تبریک بابت فیش حقوقی :)
پاسخ:
 خیلی تنبل بودی یه مدت :)
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">