دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

258. 1 سالگیت مبارک

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ق.ظ

پارسال 27 مرداد، یه دفعه فکر کردم چقد حرف دارم واسه گفتن. بعدازظهر که تنها تو خونه بودم تصمیم گرفتم وبلاگ درست کنم. امروز وبلاگم 1 ساله شد :)

وبلاگ خوب و پربازدیدی نیست ولی واسه من خیلی خوبه، اینجا تنها جاییه که الکی لبخند نمیزنم، هرچه قدر که بخوام بدجنس و حسود میشم، غر میزنم، گریه میکنم و حرفایی میزنم که به هیچ کس نمیتونم بگم.

دوستای خوبی هم پیدا کردم که خیلی دوسشون دارم :)

وبلاگ عزیزم دوستت دارم، تولدت مبارک :)

۹۵/۰۵/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۷)

تولدش مبارک^_^
پاسخ:
مرسیییی :)
ایشالا تولد نی نی :P
پاسخ:
ایشالله :)
خانم مهندس مهربون تولد وبلاگت مبارک :)
پاسخ:
سلام مرسی از لطفت:)
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۱ بی نام نشان
مبارکه
پاسخ:
ممنون
سلام
تولدش مبارک
پاسخ:
سلام
مرسی مهندس تنبل :)
تفلد تفلد تفلدش مبارک :)
پاسخ:
:)))
وبلاگ جاان تولدت مبارکککک :* همیشه بنویس خانم مهندس جااان
پاسخ:
ممنون عزیزم
ایشالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">