دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

270.اتاق

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ
اتاق من طبقه دوم بیمارستانه بین دوتا بخش جراحی، یه عقب نشینی بوده که  با mdf  و شیشه براش در درست کردن. با کمد به دو قسمت کنار هم تقسیم شده و یه پنجره سرتاسری ته اتاق هست که من عاشق این روشنایی و منظره جلوشم. چون اتاق من بالاست و اون پایین پر درخته هرفصل قشنگی خودشو داره.گوشه بالای پنچره یه سوراخ هست که لونه دوتا پرنده است. خلاصه که فوق العاده رویایی. ویژگی خوبش دوری از بخش اداری و نزدیکی به بخش هاست. تنهاییشو یه جورایی دوست دارم هروقت خسته بشم میرم پایین پیش بقیه. یه جورایی حق انتخاب دارم...دقیقا زیر اتاق من با همین مشخصات اتاق اکو که دوتا دستگاه اکو اونجاست.
امروز تو اتاق سوپروایزر بودم، جلو اتاق اونم یه باغچه پر گل و میزشو روبه پنجره گذاشته. بهش گفتم چه ویوی خوبی داری!گفت آره خیلی دوسش دارم. گفتم البته منم ویوم خیلی خوبه. گفت آره میخواستن اتاقتو ازت بگیرن میدونستی؟ 0_0 گفتم نه واسه چی؟ گفت قرار بود اکو بیاد جای تو، سونوگرافی بره جای اکو. حالا اون قسمت بخوان بازسازی کنن باید سونوگرافی جابه جا بشه. تو هم بیای تو این اتاق کوچیکه !!!
اتاق کوچیکه یه اتاق 2در 3 که فقط یه در داره، نه پنجره نه هواکش بسیار کثیف و دلگیر و دیوارای خاکستری. دقیقا هم چسبیده به دفتر مدیر :(
دلم ریخت! نمیدونستم اگه مدیر تصمیمشو بگیره و بهم بگه اتاق خالی کن چیکار باید بکنم، یه جورایی همیشه حس بدی نسبت به تغییر داشتم. پرسیدم اون قسمت کی باز سازی میکنن؟ گفت نمیدونم دقیق.
همینجوری تو فکر بودم منشی اتاق اکو و سونو دیدم، گفتم خانم براتی قرار بیاین اتاق منو بگیرین؟ گفت نه! من گفتم نمیتونم روزی 10 بار این پله هارو برم بالا و پایین و منشی جفتشون باشم. بعدم خانوم دکترا قبول نکردن :) گل از گلم شکفت. گفتم خداروشکر قبول نکنید. گفت نه همون موقع نه دکتر قلب نه سونو قبول نکردن. قراره یه اتاق مثل همون رو به روی اتاق اکو درست کنن ^_^
ها ها ها ها چقدر خوشحال شدم :) چه نقشه های شومی واسه اتاق نازنین من داشتن ها!!!!
۹۵/۰۶/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

هعععى یادش به خیر
من ٤ سال یک جایى کار میکردم
هر وقت ذوق میکردم و اتاق رو اساسى تر و تمیزش میکردم و فایل هامو مرتب میکردم و ... به فاصله ٢-٣ روز بعدش میگفتن اتاقتو با فلانى عوض کن یا حتى کار به تغییر کار و شرح وظایف و بخش مربوطه هم میرسید
یعنى یجورایى هر وقت میخواستم تمیزکارى اساسى کنم دست و دلم مى لرزید:))

خوشحالم که اتاق محبوبت رو ازت نمى گیرن :)
پاسخ:
پس بگو چرا دلم نمیاد اتاقمو تمیز کنم خخخخخخ
منم خوشحالم :)
آخ که از این اتاق عوض شدن ها دلم خونه! اتاق آخر من خوشبختانه منظره خوبی داره، به فضای سبز جلوی کلینیک نگاه می کنه و وقتی پنجره باز باشه بوی چمن تازه کوتاه شده میاد.

پاسخ:
آره نمیگن ما دلبسته اتاقمون میشیم :/
خداروشکر سعی کن حفظش کنی :)
اتاقای ما هیچ وقت ویو نداشته!
پاسخ:
واقعا تو روحیه تاثیر داره ویو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">