دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

271. عصر جمعه

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ق.ظ
عصر جمعه یعنی یه سبد چایی و تخمه برداری بری پارک، یه خانواده پرجمعیتم همسایتون باشن و هی کوچولوهاشون بیان پیشت و برات مزه بریزن :) بعد نیم ساعت یکی از همسایه هات با دو تا ظرف آش رشته بیاد طرفتون :)
بسیار خوشمزه بود :)
۹۵/۰۶/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

این قسمت کوچولوها رو منم میخوام.
یه دختربچه اندازه نخود مطب اون روزی اومده بود، انگلیسی و یه زبان دیگه ای شبیه آلمانی رو صحبت می کرد. با اون صدای زنگ دارش.  دلم می خواست بذارمش تو کیفم و ببرمش خونه و نگهش دارم!
پاسخ:
الهیییی
اینم یه پسر بچه بود هنوز اونا وسیله هاشونو زمین نذاشته این راه افتاده برم سرسره بازی :) هی از پله ها میاوردنش پایین دوباره با هزار زحمت میرفت بالا خخخخخخخ
:)
___
میشه بگید آخرین مطلبی که خونده بودم و نظر گذاشته بودم کدوم بود که بقیه مطالب به اینور رو شروع کنم به خوندن؟
پاسخ:
سلاممم اومدی بالاخره ؟
258. 1 سالگیت مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">