دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

272. عاشقانه های سال چهارم زندگی مشترک

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ب.ظ

قسمت اول

امروز همسر مثل همیشه اومد در بیمارستان دنبالم سوار ماشین که شدم دیدم یه اخم شدید کرده. گفتم چرا اخم کردی؟

همسر(با تحکم): به تو که اخم نکردم!

من: پس چرا اخم کردی؟

همسر: به اون ماشین که رد شد اخم کردم، داشت نگات میکرد!

من(در حال ذوق مرگ شدن) : حالا فهمید بهش اخم کردی؟

همسر (با اخم بیشتر) : نمیدوننممم!

قسمت دوم

حدود یک هفته پیش داشتم غذا درست میکردم، همسر اومد تو آشپزخونه و گفت چطوری؟ دستامو تو هوا چرخوندم و یه ژستی گرفتم و گفتم " این طوری"

از اون روز هروقت ازش میپرسم چطوری؟ یه ادایی در میاره و میگه " این طوری" منم به تبع همیشه این کارو میکنم. یه رورز تو ماشین خیلی جدی و بی هوا پرسیدم چطوری؟ دندوناشو آورد بیرون و دوتا دستشو عین خرگوش گرفت و گفت " این طوری" اصلا انتظارشو نداشتم. غش کردم از خنده!!!!

تمام خستگی و درگیری های کارم تو یه لحظه دود شد رفت هوا!!!

۹۵/۰۶/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

هر روزتون اینطوری :-D
پاسخ:
:)
آخی عاشقانه های زندگی خانم مهندس. چقدر ساده خوشحالید. امیدوارم همیشه عشقولانه باشید.
پاسخ:
:) چه جمله قشنگی! چقدر ساده خوشحالید ^_^
عاشقانه هاتون پایدار:)

دور همى هاى دوستانه همیشه خوب و پر از انرژى مثبته
پاسخ:
مرسی عزیزمم
آدم رو وسوسه میکنید مزدوج بشه! :))
اما چه سود که نمیشه که نمیشه :|
اون دست رو توی هوا چرخوندن و یهو خشک شدن و گفتن *اینطوری*، قضیه ش چیه؟! آخه مادر منم بعضی وقتا از این حرکات میکردن :)
پاسخ:
ان شالله که میشه به زودی
کارای خانوماست دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">