دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

274. بزرگ شو، خجالت بکش!

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ق.ظ

دیشب رفتیم خونه مادرشوهر، برادر شوهر بعد یک ساعت از حموم اومده بیرون. میگیم سلام! دقیقا عین گاو یه نگاه دقیقی به ما کرد و رفت 0_0 خیلی دقت کردم ببینم حرکت دیگه ای تو صورتش هست یا نه؟ که نبود!

برادرشوهر کلا عشق ماشین و لوازم جانبی ماشین و هرچی به ماشین مربوط بشه است. همسر هدیه تبلیغاتی از یه جا گرفته بود. آفتابگیر ماشین بودن از اینا که از بیرون رو ششه ماشین میذاری فکر کنم!بالاخره که چیز بدی نبود. دم در قبل از اینکه بریم تو از جعبه درآوردشون و به شوخی گفت هدیه تولد بدیم به داداشم و خندید!

بعد از اون جواب سلام گرمی که ازش گرفتیم همسر گفت بیا هدیه تولدت، باز عین گاو نگامون کرد و یه برو بابا گفت و رفت شام خورد. دیگه خیلی بهم برخورد. بعد شام رفته بازشون کرده و هی میگه اینا به درد نمیخورن، اینا چین، از کجا برداشتی و مثلا پرتش کرد اونور 0_0 (این حرکت یعنی پسندیده) همون موقع هم خواهرشوهر فرمودن چه جالب همه هدیه هاش آبی نفتی شدن. منم گفتم : نه ما نمیدیم بهش خیلی بی ادبه! خیلی ادا درآورد. بعد رفتم نشستم پیش همسر و بلند گفتم خیلی بی ادبه داداشت بهش نمیدیدم. جمعشون کردم و گذاشتم سرجاش :)

بعدم برش داشتم و اومدیم خونه! پسره ی بی تربیت ، بی ادب، بیشعور، نفهم! 30 سالته خجالت بکش احترام اطرافینتو داشته باش فکر کرده هنوز پسر بچه 8 ساله است از این ادا ها دربیاره بقیه هم نازشو بکشن. من بودم یه جوری تربیتش میکردم که حداقل جواب سلام دادن بلد باشه. خانوادشم به روی خودشون نمیارن. تازه انتظار دارن واسه همچین آدم بی ادبی من زن کارمندم تو بیمارستان پیدا کنم براشون( حتما!!!!!!!!!!!!!)

۹۵/۰۶/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

وااای چقده بی تربیتهههه دور از حضور خرس گنده سی سالشه دیگههه کی میخواد درست رفتار کردن رو یاد بگیره!!
کار خیلییی خوبی کردی که وسیله هه رو جمع کردی اوردی!بچه پررروووو
پاسخ:
آره اینقد حال کردم. خودش که نمیفهمه میخواستم خانوادش یه کم خجالت بکشن :)
وااا این چه کاریه آخه بچه نیستش که ... چه اداها دارن پسرهای الان
پاسخ:
تقصیر خانواده هاشونه. خب بچتو تربیت نمیکنی دیگه ذوق این رفتارشم نکن :/
ب نظرم یکبار خیلی جدی باهاش حرف بزن یا تذکر بده. یا اصلا دفعه بعدی سلام نکن بهش یا اگ کردی و ج نداد بلند و با طعنه بگو سلام دیوار سلام پنجره 
والا! 
پاسخ:
تمام این کارا رو کردم :) جواب نداده. البته یه مدت سلام نمیدادم خودم خیلی در عذاب بودم :/
یعنی چی؟ به برادر شوهرت بگو ماذا فازا؟  به این لوسی تا حالا ندیده بودم. زن گرفتن برای این افراد اشتباه است.
پاسخ:
دقیقا هم نظر من همینه! والا من راضی نیستم دختر مردم بدبخت کنم :/
سلام

"من بودم یه جوری تربیتش میکردم که حداقل جواب سلام دادن بلد باشه"

در مورد این جملتون بگم که کسی ایشون رو تربیت کرده که شوهر شمارو هم تربیت کرده.. آدما بخاطر شرایط زندگیشون و محیط کار و دوستانشون و.. ممکنه رفتارهای مختلفی نشون بدن.. قطعا افرادی که بالا نظر دادن هم مثل شما میان این فرد رو با خودشون مقایسه میکنن که حواسشون به همه چیز هست و با ادب هستن.. اما اگر همین فرد به یه روانشناس مراجعه کنه، قطعا اون میگه برادر شوهر شما از مشکل یا مشکلاتی رنج میبره که باعث شده چنین رفتارهایی ازش بروز کنه..

هرچند از نظر شما لایق توهین هستند، اما لازم نبود بهشون انقدر توهین کنید.. به نظرم با اینجور آدما باید کمتر رفت و آمد کرد و کاری به کارشون نداشت..

ماها هیچ وقت نمیتونم آدم هایی که مشکلات خاصی دارن رو درک کنیم....

ببخشید مزاحم شدم..
موفق باشید..
پاسخ:
بله شوهر منم اینجوری بوده ولی در اجتماع فهمیده که رفتارش زشته و خودشو اصلاح کرده. بماند که رفتار خانواده نسبت به این دو برادر خیلی متفاوت بوده.
حالا من هیچی ولی چیزی بی احترامی نسبت به پدر و مادرشو توجیه نمیکنه.
منم به کسی توهین نکردم. همیشه همه چیو تو روش و در نهایت ادب گفتم.
1. "دقیقا عین گاو یه نگاه دقیقی به ما کرد و رفت" :))
2. از داخل پشت شیشه میگذارن فکر کنم، چون از بیرون که میدزدنش! :)
3. "و مثلا پرتش کرد اونور 0_0 (این حرکت یعنی پسندیده)" واقعا؟! چه جالب! :)))
4. "بلند گفتم خیلی بی ادبه داداشت بهش نمیدیدم" نمیدیم!
5. دارید تبدیل میشید به زن برادر و عروسی که خدا نصیب نکنه ها! :)))
6. به زن کارمند قانع هستن؟! خانم دکتری چیزی نمیخوان؟!
7. یاد اون آقا آرشیتکته افتادم که اومده بود بیمارستان و دنبال نصفه گمشدش می گشت :)))
8. 5 رو شوخی کردما :)
پاسخ:
واسه 5 کلی خندیدم خخخخخ
یه توقعاتی دارن که نگو خخخخخ
از این موردا زیاده روزی چندتا پیرزن میان دنبال خانوم دکتر واسه پسراشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">