دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

277.استرس

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ق.ظ

چند روزه از استرس خوابم نمیبره. نه ظهرا میتونم بخوابم نه شبا.. همش استرس کارمو دارم یه جورایی چیزای بیخودی بهم ریخته و هرکاری میکنم جمع نمیشه :( از اون بدتر این مسئول فنی بودن من خیلی فشار کارمو زیاد کرده. دیروز مدیریت پیجم کرده رفتم دیدم متخصص اورولوژی هم اونجاست یه بسته دستکشم دستشه میگه کل این بسته هیچکدوم شصت نداره :/ حالا دستکش از این نایلونی ساده هاست که تو خونه ها هم خیلی استفاده میشه. لاتکس و اینجور چیزا نیست. مدیر هم داد و بیداد که همه اینا رو مرجوع کنید. 0_0 میگم آقای مدیر تو تمام بخش ها دارن استفاده میکنن خیلی وقته، مشکل خاصی نبود. این بسته شاید مشکل داشته اتفاقی. بقیه خوبن. باز داد و بیداد...

همون موقع هم مسئول اورژانس یه رول ملافه گرفته دستش اومده میگه خون از اینا رد میشه (خب چرا به من که مسئولشم نگفتی تا حالا؟ بدو بدو اومدی به مدیر گفتی!!!) کلی فرم براشون طراحی کردم که مشکلاتشونو گزارش بدن یا مستقیم به خودم بگن. ولی فقط یاد گرفتن بدو بدو برن پیش مدیر. مدیر هم عصبانی گفت برو اینو اینطوری پرت کن جلو دکتر فلانی(مسئول انبار داروئی) و رول ملافه رو با تمام قدرت پرت کرد تو در 0_0

من که قشنگ داشتم سکته میکردم... مسئول اورژانس هم کلا از شکایتش پشیمون شده بود. هرچی هم میخواست کلا حرفشو پس بگیره نمیشد. مدیر پاشده بره اونجا دعوا... من دیگه نرفتم ببینم چه خبره!

امروز از معاونت غذا و دارو میان بازرسی درمورد همین چیزا منم از استرس دارم میمیرم. دعا کنید به خیر و خوشی تموم بشه فردا هم که تعطیل فقط بخوابم :(

تو کار خودم خیلی به همه چی مطمئنم ولی تو این مورد مسئول فنی بودن نه :(

۹۵/۰۶/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

ایشالا همه چی به خوبی پیش میره استرس نداشته باش ... مسئول فنی مسئولیتش سخته ... ایشالا موفق باشی عزیزم
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
نگران نباش و خونسردی خودتو حفظ کن.
ان شالله مشکلی پیش نمیاد
تا چشم بهم بزنی می بینی اخر وقت شده و باید بری خونه ^_^
پاسخ:
ان شالله ^_^

چه مدیر بی اعصابی!

ان شاالله مشکلی براتون پیش نمیاد:)

پاسخ:
مدیر خیلی داغونه اعصابش
:)
سلام
پس شما هم کارتون استرس زاست :|
خدا کمکتون کنه
پاسخ:
وای کار من بشدت پر استرس و پر مسولیته
اوه... چه مدیر عصبانی ی ی 

پاسخ:
وحشتناک :/
هیچوقت استرس نداشته باش. بدترین اتفاق چی میتونه باشه؟ ارزشش رو داره اوقاتت رو برای کار تلخ کنی. الان بهترین روزهای زندگی ات است خانوم.
پاسخ:
راست میگی اون روزم که استرس داشتم یکی همین حرفارو بهم زد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">