دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

278. بازرس و بازدید

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ق.ظ

دوشنبه خیلی استرس داشتم از اول صبح بدو بدو دنبال تکمیل کردن فرمهایی بودم که باید آماده میشد. یه فارماکوپه هم باید آماده میکردم که کامل نبود شب قبل تو خونه 4 یا 5 ساعت واسش وقت گذاشته بودم. بالاخره که اومدن. واسه من یه خانم دکتر از غذا و دارو اومده بود که قبلا خیلی تلفنی باهاش صحبت کرده بودم هرجا گیر میکردم بهش زنگ میزدم. خوبیش این بود که میدونست کار میکنم. تو چک لیستش همه آیتم هام ok خورد :) از فارماکوپه ام خیلی خوشش اومد و گفت عالیه. یه سری جدول و فرم هم خودم تهیه کرده بودم خیلی خوشش اومد. بالاخره که با رضایت کامل رفت :)

همون روز هم دو نفر اومده بودن یکی از انکوباتورهای بخش نوزادان تعمیر کنن. یه دختر هم از شرکت نمایندگی پمپ سرم هامون اومده بود واسه بازدید سالیانشون. من باید تو تمام بخشا میبردمش تا همشونو تست کنه. کلا روز پرکاری بود. این وسط فقط همین دختره خیلی ذوق میکرد. بنده خدا هر بیمارستانی میرفته رفتار خوبی نمیدیده. اون بیمارستانها که کارشناس تجهیزات پزشکی نداشتن که یه اجازه از مدیر میگرفته و راه میفتاده تو بخشا و چون کسی نمیشناختتش تا بیاد توجیهشون کنه و بگه چیکار داره کلی حرص میخورده و خب معمولا برخوردای خوبی نمیشه وقتی یه غریبه بیاد تو بخش و بخواهد تو دست و پا باشه. خیلی بیمارستانها که رفته بود از برخورد خود مسئول تجهیزات پزشکی ناراحت بود. میگفت انگار قراره جایگاه اونا رو ازشون بگیرم اومدم بازدید و خلاصه دلش پر بود.ولی خب اینجا دیگه راحت بود باهم میرفتیم ، همه بخشها هم از قبل درجریان بودن. منم جای همه چیو میدونستم اتاقای خالی هم میشناختم که ببرمشون اونجا و کلا خیلی راحت بود. همش هم به من میگفت چقد همه با شما خوبن، چقد شما انرژی دارین، همه معمولا از کارشون مینالن و .... کلا بچم ذوق زده بود. منم دوسش داشتم خدایی خوشحال بودم دختره ، پسر نیست!

۹۵/۰۶/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

دم خانوم مهندس خودمون گرم :)
پاسخ:
مرسی عزیزممم :)
:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">