دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

287.بازم خواب عجیب

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ق.ظ
دیشب یه خواب خیلی خوب دیدم. نمیدونم چون فکرم درگیر این موضوع از این خوابها میبینم یا اگه بهش فکرم نمیکردم هم باز خواب میدیدم؟؟
خواب دیدم تو یه مکانیم که انگار قراره تازه افتتاح بشه مثل درمانگاه. منم دارم کاراشو میکنم همسر هم هست. نماینده مجلسمون هم که دکتر رایولوژی بیمارستان خودمون بوده ، هم هست. همین الانم دو روز تو هفته میاد سونوگرافی و کارای بیمارستان انجام میده. بالاخره که دکترم بود و داشت یه داستگاه سونوگرافی جدید تست میکرد. کم پیش میاد سرش خلوت باشه. همسر گفت دکتر منو یه سونو میکنی گفت بیا بخواب. بعدش من گفتم دکتر میشه منم سونو کنید شاید کیست داشته باشم. گفت بیا بخواب تا شکم منو دید انگار ترسید گفت این خطای قرمز چیه؟ گفتم حتما  جای شلوارمه. یه کم بعد با یه ذوقی شوهرمو با اسم کوچیک صدا کرد و گفت بچه، بچه! دارم میبینمش. من غرق شدم تو خوشبختی!!
نمیدونم چی شد که تو خواب یه ظرف خرما جلوم بود از این خرماهای  زرد که نرم و خوشمزه ان. با حوصله داشتم هسته هاشونو درمیاوردم و همش به همسر میگفتم از این به بعد از این خرما ها بگیریم من خیلی دوست دارم!!!!
امروز صبح رفتم تو اتاق دوستان یه ظرف خرما رو میز بود از همونا که تو خوابم بود ^_^ یکی از همکارای اهوازی برامون آورده بود.اینقدر خوشحال شدم انگار دنیا رو بهم دادن.
یعنی میشه؟
۹۵/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

من وقتی بیشتر از 6-7 ساعت میخوابم از این خوابا میبینم . البته اگه دلتون بچه میخواد انشالله که بشه .



پاسخ:
ان شالله :)
اى جااااانم
عزیزم
چرا نشه؟؟؟
مطمئنم تا آخر همین ماه خبر خوبشو بهمون میدى:*
پاسخ:
وای نیلوفرررر
خدا کنه :))))
^_^
ان شالله که میشه.
پاسخ:
ان شالله ^_^
سلام
چرا نشه؟! میرید میخرید خب! :))
پاسخ:
خخخخخخخخ چرا به فکر خودمون نرسید :)
ایشالا میشه :)
پاسخ:
ایشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">