دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

288. زیارت عاشورا

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۲ ب.ظ
چند سالی میشه که مثل قدیما حال و هوای محرم برام فرقی نمیکرد با روزای دیگه. بزن و بکوب نمیکردم، احترام میذاشتم ولی تو دل خودم همش حس میکردم بچه تر که بودم همه چی یه جور دیگه بود. امسال تو بیمارستان هرروز صبح زیارت عاشوراست البته یه ربع قبل شروع ساعت اداری شروع میشه و به ربع بعدشم تمام شده. روز اول من قصد رفتن نداشتم مثل همیشه رفتم سرکار. نمازخونه دقیقا رو به روی اتاق منه. من رفتم قسمت پشتی اتاقم یکی از خدمه برام یه ظرف حلیم آورد :)
بعد مسئول روابط عمومی بیمارستان به ما گفت فردا بیاین حتما خیلی کم بودن و ما هم گفتیم چشم. خب تو بیمارستان نمیشه اون موقع دارن شیفت تحویل میدن و اینقد سرشون شلوغ هست که نتونن برن. روز دوم من یه کم زودتر رفتم و رسیدم. نمیدونم چرا ولی آرامش پیدا کردم. یه جورایی خوشم اومد. حالا هرروز بدو بدو حاضر میشم میرم :)
امروز رو گوشیم زیارت عاشورا نصب کردم دیگه راحت باشم :)
خبر خوب اینکه من و همسر جان گوشی خریدیم. دوتا عین هم. من طلایی ،همسر مشکی A3 2016!
خبر بد اینکه هفته دیگه میخوایم بریم خونه ما و خواهر شوهربزرگه شاید باهامون بیاد. خدایا چرا اینا هر دفعه سر خونه رفتن من، اینقد دق میدن  منو :(
۹۵/۰۷/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

اداره ما هم هر روز زیارت عاشورا برگزار میکنه
التماس دعا
گوشی جدید مبارک،من چند ماهیه میخوام گوشی Z5 سونی بگیرم :)
خونه رفتنتون که خبر خوبیه :) همراهی تون بده :))
پاسخ:
ممنون
همراهیتون بده یعنی من بدم؟
کلا حضور در اینجور جمعها به شدت آدمو جوگیر میکنه:)

گوشى نو مبارک:*

واقعا این خواهرشوهر بزرگه بیشعور هست؛ بیام لهش کنم؟؟(عصبانى)
پاسخ:
آره خدا خیرت بده بیا بیا!!
من رو هم دعا کن لطفا
پاسخ:
حتما عزیزمم
خواهر شوهرن دیگه:)
پاسخ:
:/
عههه چرا اینجورى شد؟؟!!!
مگه تو اینجور مواقع نمیگن نه شما خون خودتو کثیف نکن و ارزششو نداره:)))

در هر صورت من زور تو بازوهام قلمبه شده و میاااام :))
آدرس لطفا!
پاسخ:
ای جانمممم
نه خودم یه جوری لهش میکنم خخخخ
همراهی تون=کسی که همراهتون هست
هرچقدر سعی میکنم وارد دعواهای عروس و خواهرشوهر نشم نمیذارید که! :|
:))
پاسخ:
امیدوارم نیاد 
اصلا بهش فکر نمیکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">