دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۲۸۹. دارم میرم

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۳ ب.ظ

نمیدونم چرا تنبل شدم واسه نوشتن. همش مشغول گوشی بازیم 😁 امروز خیلی ضربتی رفتم مرخصی گرفتم که فردا بریم. قبلش خیلی ذهنم درگیر کارام بود دلمم نمیخواد خواهر شوهر باهامون بیاد. من اصلا به روی خودم نیاوردم درمورد اومدنش به روی خودشم هیچی نیاوردم. نمیدونستم دوشنبه رو مرخصی بگیرم یا نه!! زنگ زدم به همسر یه ذره غر غر ریز ریز کردم که من چیکا  کنم؟ کارام مونده و ... بعد گفتم تو بگو ما خودمون میریم! گفت باشه. گفتم نه قول بده ما خودمون میریم گفت باشه و منم رفتم مرخصی گرفتم 😊😊

شایدم فردا برام بازرس بیاد . یعنی هی میگن میایم بعد نمیان. منم زنگ  زدم امروز بهشون گفتم من دوشنبه و پنچ شنبه نیستم😆😆😆 اوناهم گفتن چشم.

اعتبار بخشی نزدیکه من استرس دارم.

۹۵/۰۷/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

ای جونم اخرشم راهی شدی
الهی به خوشی و خوبی برین و برگردین و خواهرشوشو نتونه باهاتون به این سفر بیاد😆😉
پاسخ:
مرسی خانومی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">