دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

294. چه روزایی شده

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ق.ظ

اینقد هی آدم میمیره :( همه تصادفای الکی خودشون چپ کردن. طرف یهو رفته زیر تریلی و خیلی دلیلای الکی تر....همشونم میمیرن :( خواهر همکارمونم تصادف کرده و فوت کرد.

اینقد هی نوزاد میمیره :( یا مرده دنیا میان یا بعدش میمیرن :(

چه وضعیه؟

دارم میترسم کم کم

حس بدی دارم

۹۵/۰۷/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

ترس نداره که
شجااااع باش
بالاخره مرگ حقه دیگه
باید تعادل جمعیت برقرار بشه
قبول دارم مرگهاى الکى زیاد شده
ولى نگران نباش
هنوز به اندازه کافى آدم زنده وجود داره:))
من از روزى میترسم که این دانشمندا اجازه ندن هیچ رقمه بمیریم!!!
پاسخ:
کاش فقط پیرها میمردن :/
آره اون که تو میگی ترسش بیشتره!!
پیرها؟!
هرکی ی جور عزیزه خب
آدم ی تکه سنگ معمولی رو هم چند سالی نگه داره وابسته میشه بهش دیگه آدمیزاد جای خود داره
پاسخ:
خب من میگم مرگ که حق و هیچ جوره نمیشه کاریش کرد. کسایی بمیرن که دیگه زندگیشونو کرده باشن. نه مادرای جوون نه نوزادا :/
همشهری جان انشاالله هیچوقت بد نبینی...
پاسخ:
ان شالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">