دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

299. فسقل داریم ^_^

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ب.ظ

بعد از 24 ساعت مغزم لود کرد که عمه شدی یعنی چی! کم کم که یخ سکوتم و فکرای درهم برهمم باز شد. همسر گفت بیا زنگ بزنیم بهشون تبریک بگم. بعد از کلی مسخره بازی همسر و برادرم گوشی دادن به من. هنوز الو نگفته داداشم گفت: عمه اش سلام!

ته دلم یه چیزی تکون خورد، انگار تازه الان فهمیدم درمورد یه موجود زنده حرف میزنیم تازه از ذوق کلی قربون صدقه اش رفتم! مامانش ^_^ گفت خرداد دنیا میاد. یعنی از خرداد ما یه فسقل داریم که میتونیم بغلش کنیم و تا دلمون میخواد بوسش کنیم. یه فسقل که من عمه اشم !

خدایا شکرت. ان شالله سالم باشن همشون.

امشبم گریه میکنم  اما از خوشحالی!

۹۵/۰۸/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

۰۵ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۶ یه ادم معمولی..
عمه شدنتون مبارک
پاسخ:
ممنون
۰۵ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۰ فاطمه مهربون
مبارکه عمه ی فسقل خان ^_^
پاسخ:
مرسیییی
:))
البته "موجود" نه "موجور" :)
پاسخ:
اصلاح میشود :)
ایول این شد🤗

اعتراف میکنم اولش که عنوان رو دیدم فکر کردم فسقل خودته😍
پاسخ:
اومممم ایشالله اونم مینویسم 😘
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۲ ام اسی خوشبخت
مبارکه, ان شالله بسلامت دنیا بیاد و قدمش براتون خیر باشه :)
پاسخ:
ممنون عزیزم . ان شالله
عمه! هار هار هار! متاسفانه من با عمه همه شوخی کردم و کلا اسم عمه میاد خنده ام می گیره! یه روزی عمه های دوستان رو پل صراط یقه ام رو میگیرن :/
چه باحاله حس این که خواهر یا برادرت صاحب فرزند میشن و تو یه صفت دیگه میاد قبل اسمت! 
پاسخ:
دقیقا هی با همسر فکر میکنیم ما الن عمه و شوهر عمه هستیم ! بعد یه حسی بهمون دست میده انگار خیلی گنده ایم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">