دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

300. رژیم نوشت 2

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ
شنبه ها برای من روز وزن کشی، روز مهمیه نه؟ خب این هفته وزنم هیچ تغییری نکرده همون 61/20 بود. ولی راضیم. هفته دیگه ان شالله کمتر شده!
پی نوشت: جمعه تولد خواهرشوهر کوچیکه است و پیرو همون جوگیر شدنمون میخوام دعوتشون کنم و براش کیک بگیرم و تولد تولد کنیم :)
۹۵/۰۸/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۰۸ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۸ فاطمه مهربون
هورااا تولد :) 
کیک *.*
پاسخ:
هوررراااااا :)
سلام
شالگردنه تا جمعه آماده س یعنی؟!
پاسخ:
سلام از شنبه پیش شالگردن شروع کردم و دیشب تموم شد الان دارم ساق دستاشو میبافم :)
سلام عزیزم
مبارکه عمه شدن...یادمه گوشی a3 خریده بودین..منم دنبال خرید گوشیم و یکی از گزینه هامه...میخواستم ببینم راضی هستین؟ عیباش و مزایاش چیه به نظرتون
ممنون
پاسخ:
سلام عزیزم ممنون.
ما a3 2016 گرفتیم که عالیه اندازش خیلی خوبه من و همسر گوشی بزرگ دوست نداریم چون تو کار و جیب اذیتمون میکنه. راحت به کل صفحه دسترسی داری.
اولین بار که روشنش کردیم پیغام آپدیت اندرودش اومد که 6 بشه و الان خیلی راضی ایم.کلا من از همه چیش خیلی راضی ام دوربینش هم عالیه هم سلفی ایش هم دوربین پشتش. ولی تفاوت اصلیش با گوشیا دیگه اندازه کوچیکشه!
کاش خواهرای منم همچین زن داداشی گیرشون بیاد! :)
پاسخ:
حتما گیرشون میاددد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">