دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

301. آدم مغرور بیخود

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ق.ظ
اعصابم خورده میخوام یکی بگیرم خفه کنم هرکی که دم دستم باشه :(
بچه های رادیولوژیمون خیلی پررو شدن هرکاری با اینترنت دارن میان اتاق من. خب منم کل ماه 5 ساعت اینترنت دارم. از طرفی دستگاه سی تی اسکن هروقت مشکل نرم افزاری پیدا کنه باید به اینترنت وصل بشه تا کارشناسای شرکت مشکلشو حل کنن. همیشه این کارا با اکانت من انجام میشه :/ اینقدم پررو شدم که یه بار منو پیج کردن رفتم اونجا مسئولشون داشت با تلفن حرف میزد از دور به من اشاره کرد بنویس! میگم چیو میگه رمز و پسوردتو دیگه  0_0 برای کارای ثبت نام تو انرژی اتمی. یه جورایی فکر کردن من وظیفمه! یعنی چی!
به مهندس آی تی قدیمیه (آدم بی خود و مغرور) زنگ زدم که رادیولوژی احتیاج داره بهش اینترنت بده. زده به مسخره بازی که من با اونا از این حرفا ندارم که ها ها ها! خودت میدونی دیگه ها ها ها ! (حالا من سکوت اونم ول نمیکنه) سر همون جریان دیگه که خانومم اونجاست. گفتم به هرحال من نمیدونم  احتیاج دارن بهشون ساعت بدین. میگه درخواست بدن ببینم اصلا میخوان یا نه!
حالا امروز منو دیده دوباره همه چیو براش توضیح دادم. میگه به من چه ! با اکانت خودت برو 5 ساعت خیلی هم زیاده همه 2 ساعت دارن. میگم چه ربطی دارم من به اونا من که همیشه نیستم!یه موقع بعدازظهر کار پیش میاد. میگه ما از اولم واسه سی تی به شما اکانت دادیم پس برا چی میری اونجا میشینی پشت سیستم. وای از دست نفهمیش حرصم دراومد. از زبون نفهمیش حرصم دراومد. من چی میگم اون چی میگه اههههههههههههههههههههههههههههه
ادامه دعوا نوشت: امروز داره میشه روز دعوا!!! کارپرداز محترم کلا جواب تلفن های تهران نمیده چون به یه سری شرکت ها بدهکارن در نتیجه خیلی وقتا شرکتها کارای واجبی باهامون دارن و ایشون جواب ندادن. اکثرا شماره منم دارن و زنگ میزنن و به من کارو میگن . منم میگم چشم من با آقای کارپرداز صحبت میکنم بهتون خبر میدم. امروز یکی بهم زنگ زد که برانکاردها و تختاتون آماده است آقای فلانی جوابگو نیستن با خاور بفرستیم یا باربری 0_0 شماره کیو بدم به راننده؟ و کلی سوال دیگه. آیا واقعا من باید اینارو هماهنگ کنم؟؟؟؟
زنگ زدم بهش جواب نداد دوباره زنگ زدم جواب داد و خودشم از کرده خودش پشیمون بود. بعد از کلی بحث گفتم من امروز یه دور با مهندس دعوا کردم یه دورم با شما دعوا کنم دیگه روزم تکمیل میشه :/
فکر کنم به مهندس آی تی گفت چون نیم ساعت بعد زنگ زد بهم معذرت خواهی کرد گفت اکانت نده بهشون من بهشون اینترنت میدم. حس کردم ناراحت شدین از دستم!!!!
بله ناراحت شدم از دستتون...


۹۵/۰۸/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

:|
پاسخ:
:/
چه عجب متوجه شدن که ناراحت شدى🙄
پاسخ:
آره و چه عجیب زنگ زد معذرت خواهی کرد!
باز خداروشکر فهمید کازش اشتباه بوده
باور کنین اگر شما به کارپرداز نمیگفتین عمرا اون مهندسه می فهمیدااااا
پاسخ:
آرهههههههه حتما اون بهش گفته وگرنه خودش از این شعورا ندارهه
۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۰ الناز محمدی
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">