دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

306.رژیم نوشت 3

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ب.ظ
قصدم واسه وزن کردن فردا بود. ولی امروز دیالیز کارم داشت گفتم خب خودمو وزن کنم دیگه!
وزنه بنده خدا بین 60.00 و 59.90 نمیتونست تصمیم بگیره هی اومدم پایین دوباره رفتم بازم با خودش چلنج (چالش) داشت. ماهم گفتم 60.00 قبول . کی من 2 کیلو میام زیر 60 خیالم راحت بشه.
رفتم سونو دادم گفت هیچ مشکلی نداری همه چی طبیعی. فولیکول اکتیو هم داری! همکارم گفت دلیل اصلی اینه که استرس داری و تمام فکر و ذهنت همینه. بیخیالش شو.
خب سخته ولی سعی مکنم :)

۹۵/۰۸/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

فولیکول اکتیو چى هست؟؟
چه اسمش باکلاسه
منم میخوام 😂😂

وزنت چقدر حساس و دقیقه
وزن من صبح مثلا هست ٥٥/٣
عصر یهو میشه ٥٦
فردا صبحش ٥٤/٨ 
دو بار نشد من برم روى وزنه و یک عدد مشترک مشاهده بشه😳
پاسخ:
نمیدونم😂😂😂😂😂
چه وزنای خوبی داری خوش به حالت 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">