دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۰۷. حالم بده

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ب.ظ

حالم بده مثل هرماه. این چه مرضیه من دارم. ماه پیش خونه بابام اینا بودیم خدا میدونه چندتا استامینوفن خوردم که کسی نفهمه. فردا میخوام باز برم یه سری آزمایش بدم ببینم این تب و لرز ماهانه چیه. هرچند میدونم بازم بیفایده است.

یه حسای بدی دارم من روزی چندبار مانیتور و پالس اکسی متر هارو چک میکنم. بیشتر رو خودم. همیشه ضربان قلبم خیلی بالاست امروز ۱۳۲ تا بود. خودم ترسیدم. رفتم نشستم صبر کردم آروم بشم. شد ۱۲۰ بعد کم کم اومد تا ۱۰۸. به مسئول بخش گفتم بالایت نه؟ ۱۰۸ تاست. یهو یکی از دکترامون برگشت و خیلی بد نگام کرد. نمیرم؟

کاشکی یکی بود برام یه چایی نبات درست میکرد. یا سوپ . حالا چطوری پاشم برم ظرف بشورم، خونه رو مرتب کنم. واسه شام و فردا ظهر غذا درست کنم. حالم بده تب دارم و میدونم دارم چرت و پرت میگم😐

۹۵/۰۸/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

واقعا بزرگترین مشکل یک زن همین هست که حتى اگر دور از. جون رو به قبله و احیانا مرخصى استعلاجى هم باشه نمیشه از کار خونه معاف باشه
اگر دور از خانواده ش هم باشه که دیگه من یکى خوب میفهمم چه اوضاعى میشه
واقعا دخترها هیچوقت نباید از  مامانشون خیلى دور باشن😳
پاسخ:
آره واقعا
حیف اون موقع که باید میفهمیدیم هیچی نمیدونستیم و انتخاب بدی کردیم واسه محل زندگی
بهترى خانوم مهندس؟؟😳
پاسخ:
آره عزیزم خوب شدم . ببخشید :(
خدا رو شکر
خیالم راحت شد😘
پاسخ:
مرسیییی
سلام
حالتون بهتره؟
پاسخ:
سلام بله خوبم ببخشید تنبل شدم :/
:) به من که نرسیدید!
تازه همه دیگه عادت کردن و کسی چیزی نمیگه :|
پاسخ:
همون موقع هم میخواستم بگم به پای شما نرسیدم البته :)
خب بیا بنویس دیگهههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">