دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

312. سفر بی سفر

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ

مسافرت نمیریم. همسر جان میگه تازه داریم پس انداز میکنیم. همین اطراف بریم که شب برگردیم نه اینکه جایی بمونیم. حالا تو این سرما منم چه گیری دادم :/

البته همون پیشنهادم میدونم عملی نمیشه! دیگه اینکه احتمالا همسر و دوستاش هفته آینده برن کویر.. من خودم خیلی استقبال کردم و خیلی تشویقش کردم که بره حتما. حالا یه شب من تنها میمونم احتمالا برم خونه پدر شوهر :/

دیروز کارای اعتبار بخشی بردم خونه چه پیشرفتی داشتم. هم تمرکز داشتم و هم  اینکه خیلی وقت داشتم. تو بیمارستان که نه اینا پیش میرفت نه بقیه کارامو میکردم. حالا خوشحالم هفته دیگه هم دو روز تعطیله بشینم یه ذره کارامو سر و سامون بدم :)

هنوز واسه جشن عقد رفتن مرددم. چیکار کنم؟؟؟؟؟؟


۹۵/۰۹/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

سلام عزیزم.
افرین به کارمند وظیفه شناس:)
خانمی هرطور دلته تصمیم بگیر.
اما فکر کنم یه بار برا همیشه این غول رو شاخشو بشکن :|
برو عروسی و خوش و خررررم هرکی هم پرسید بهش بگو شوهرم نظرشه بچه کم مسئولیت نداره که باید شرایطش جور شه بعد!
فامیلای خودتونن می تونی برا این که زبونشون بسته شه بندازی به پای شوشو
از قبل با شوشو هماهنگ کن البته

(هانی بدجنس می شود.خخخ)
پاسخ:
سلام مرسی :)
نمیدونم دلم چی میگه
نیاز نیست با همسر هماهنگ کنم اون نظرش دقیقا همینه خخخخ
آره فکر خوبیه برم خوش بگذرونم و خانوادمم ببینم....
سلام
بعد نظر قبلی م یادم اومد که بعد این تعطیلات دیگه تعطیلی نداریم تا عید 96! البته غیر از 27 آذر و اگه دلتون طاقت نمیاره شک نکنید و برید پیش خانواده تون و عروسی
پاسخ:
سلام بله میدونم .
آخرش باید برم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">