دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

317. دلم گرفته

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ق.ظ

گفتم یادته قرار بود بریم سفر تو گفتی نه! بریم یه جا زود برگردیم! اخم میکنه میگه حالا تو این هوا کجا بریم؟ میگم خب یه روز بریم اصفهان ولی تو کار نداشته باش باهم بریم بیرون. میدونی چند وقته من و تو باهم ههیچ جا نرفتیم. نه تو خیابونی راه رفتیم، نه خریدی کردیم، نه یه تفریحی هیچی! هیچ چیز دو نفری نداشتیم شاید 2 ساله! اخم میکنه میگه این 10 تومن ما تا 4 ساله دیگه هم نمیتونیم بذاریم بانک!

ربطی داره؟ حرف من به پس انداز کردنمون ربطی داره؟ اون موقع که میخواستیم گوشی بگیریم که به زور خواست گوشی بگیریم (من نمیخواستم بگیرم اصلا) زوری زوری زوری گفت باید گوشی بگیریم. 2 تومن راحت رفت! لاستیکم مجبور شدیم 1 تومن بدیم واسش! وگرنه تا الان گذاشته بودیم خلاص.

اون موقع نگفت اول 10 تومن بذاریم بعد بریم گوشی بگیریم یا یه چیز ارزون تر بگیریم! زوری زوری همونی که دوست داشت گرفتیم! ولی من میگم یه روز باهم بریم بیرون من دیگه خیلی دلم گرفته میگه اگه شد ما این پولو بذاریم! میشینه پا میشه میگه من روزی 30 تومن فقط خرج خوردن خودمه بعد من میگم تو هیچی برای من نمیخری میگه پول ندارم!

دیروز گفت من فلان روز اصفهان کار دارم، تو که کاری نداری؟

نه من کاری ندارم! (بعد از اون همه حرفایی که زدم و شنیدم و این سوال تو، چه کاری میتونم داشته باشم؟)

خیلی دلم گرفته دیگه دارم میترکم...... خیلی چیزا هست که نمیتونم بگم و نمونش دیشب. دلم گرفته میخوام برم خونه خودمون!

۹۵/۰۹/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

ای جان
عزیزم به خدا مردا همه شون همینن
یعنی وقتی خودشون به سرشون میزنه یک چیزی بگیرن حتی اگر لازم هم نباشه کلی خرج میکنن بعد یک چیزی که میخوای خساستشون گل میکنه
نمونه ش همین مورد گوشی
شوهرجان من هم گیر داده برات گوشی یگیریم و این دیگه کهنه شده و ...
نزدیک سه ساله که این گوشی رو دارم و واقعا فکر نمیکنم به این زودیا نیاز به عوض کردنش باشه
ولی میدونم تهشم کار خودشو میکنه
در مورد بیرون رفتن و اینا هم وقتی من سر حال بودم این قدر نه آورد برای یک پارک و گردش معمولی حتی که الان وقتی هم اون پیشنهاد میده من حوصله شو ندارم :(
چیقد دلم پر بودا
فکر کنم طولانی تر از پستت شد :))
پاسخ:
چقد درد مشترک
نه عزیزم طوری نیست :)
از دست این مردا :/
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">