دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۲۱. بی خوابی

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ

بی خوابی زده به سرم....استرس دارم شده به خودتون بگید بیکار بودی؟ لعنت به دهانی که بی موقع باز شود؟

من الان تو اون وضعیتم. میدونم که الکی اینطوری شدم تو عمل که قرار بگیرم میگم خوبه. ولی الان حال بیخودی دارم. هرچی سعی کردم به چیزای خوب فکر کنم تا خوابم ببره همه فکرام میرسید به بیمارستان و کارم. چقد همه زندگیمو گرفته.

همیشه وقتی استرس داشتم به چیزای خوب فکر میکردم تا خوابم ببره. چیزایی که خیلی هم دور نبودن ولی شاید هیچ وقتم عملی نمیشدن. اولای ازدواجمون که هنوز همسر با رفقا رفت و آمدش بیشتر بود به این فکر میکردم که با اونا و دوستاشون رفتیم کوه. من مانتو مشکی و روسری نارنجی سرمه. خیلی بهمون خوش میگذره و همه میفهمن که چقد همسر منو دوست داره. هوا خیلی خوبه و همه جا سرسبزه.... چقد رویاهام ساده و بچگونه بودن. ولی بودن .

الان هرچی سعی میکنم ایده ای واسه رویا پردازی ندارم که هیچ ربطی به محل کارم نداشته باشه.. فردا میرم ، حس نشستن تو ماشین و رفتن چقد آرومم میکنه!

۹۵/۰۹/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۱:۵۸ پیمان محسنی کیاسری
امروز امتحانات میان‌ترمم تموم شد
و کاملاً با معنی بی‌خوابی آشنا شدم!
پاسخ:
کاش بیخوابی های منم از درس و امتحان بود
سلام
من فکر کردم تا برگشتن تون نمیاید اینجا واسه همین پست قبلی رو.هم بدون دادن نظر خوندم
دقیقا درکتون میکنم، اونقدر درگیر کار کردیم خودمون رو ک خوشی نداریم. کار میکنیم ک فقط آسایش داشته باشیم ولی آرامش رو هم داریم فداش میکنیم
این نظر از توی قطار داده میشه! ؛) و طبیعتا گوشی نو م هم باید مبارک باشه :دی
پاسخ:
مبارکه
چی گرفتی آخرش؟
به فیلم و چیزهای تخیلی فکر کن. من این کار رو می کنم.
ممنون
Sony Z5 Premium Dual
پاسخ:
مبارکه حتما میرم میبینمش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">