دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

326. کلاس آموزشی

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ق.ظ

فاینالی ما برگشتیم و دوباره زندگی شروع شد،از دوشنبه رفتم سرکار و چهارشنبه کلاس آموزش کار با ونتیلاتور داشتم با یکی از پرستارای آی سی یو که خیلی بچه فعالیه. وقتی خودم خیلی درمورد دستگاه خوندم و یاد گرفتم به خودم گفتم خب تنها میذاشتی کلاس چه کاری بود؟ اون روز که کلاس گذاشتیم اول من شروع کردم وقتی حرفام تموم شد و اون شروع کرد و فهمیدم چقدر خوب شد. چون من فقط از نظر فنی دستگاه توضیح دادم و نمیدونستم برای هر بیماری باید چیکار کرد.اون خیلی جدی یه چیزایی میگفت که بقیه هم میفهمیدن! جل الخالق :)

کلاس که تموم شد من دیگه خیلی خیلی راحت شدم. حالا دارم با انرژی کارای روزمره مو انجام میدم. این ماه کنترل کیفی تجهیزات و من 4 روز خیلی پرکار و پرفشار دارم و باید تا شب بیمارستان بمونم.پارسال روز اولش تموم شد رفتم خونه و 2 ساعت گریه کردم :) به امید اینکه امسال دیگه به اون روز نیفتم. 15 بهمن هم احتمالا اعتبار بخشی بیمارستان ماست. اونم که تموم بشه دیگه همه چی گلستان میشود دوباره ..... زود میگذره مگه نه؟

پی نوشت: یک هفته نبودم فقط، دوستام کجان؟

۹۵/۱۰/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

درووووود
خوبى خانوم مهندس گل؟؟
من همش میومدم و پستاتو میخوندم
ولى راستش یجورایى از دست خودم دلخور بودم و حس میکردم تو پستاى قبلى زیادى اظهار فضل کردم و نظرات مزخرفى دادم
براى همین خودمو تحریم کرده بودم که نظر ندم و مزاحم نباشم
ولى الان دیگه نتونستم طلقت بیارم و نگم که 
آره عزیزم
خییییلى زووود میگذره
احتمالا من هم تا همون ١٥ بهمن دفاع میکنم و یک نفس راحت میکشمممم
اون قدر دلم میخواد این اتفاق بیفته و منم بیام و بنویسم فاینالى دفااااع :))
پاسخ:
سلامممممممممممم کجا بودی؟ منم تا الان نمیگفتم که کجایین ولی امروز دیگه طاقتم تموم شد سراغتونو گرفتم :)
چشم بهم بزنی تموم شده :) هرجا نوشتی به منم بگیا دوست جونی..
خدا رو شکر ک راحت شدی و راحت تر خواهی شد 
:))

پاسخ:
مرسی عزیزم :)
15 بهمن؟! جمعه س ها! کمتر از 2هفته دیگه
زود میگذره؟! منم منتظرشم! البته منتظر 14 بهمن (-B
پاسخ:
خبر ندارین چه ولوله ای در بیمارستان برپا شده همه دور خودشون میگردن
چرا منتظر 14 بهمن اید ؟
14 بهمن! 
مینویسم در موردش :)
پاسخ:
ان شالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">