دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

331. حواس پرت شدم :(

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ق.ظ

یه مدته بدجوری حواسپرت شدم. یعنی از بس درگیر کار شدم مسائل پیش و پا افتاده رو یادم میره.مثلا چند روز پش چندتا تیکه کوچیک مرغ گذاشتم تا بپزه ولی یادم رفت زیرشو خاموش کنم. بعد از نهار طبق معمول رفتم خوابیدم همسر بیدارشده بود بره سرکار خاموشش کرده بود و شب که اومد خیلی خیلی از دستم عصبانی بود. 1 شنبه و 3 شنبه هم یادم رفت سر ساعت آشغالا رو بذارم و خیلی چیزای بیخود دیگه، واسه خودم مهم نیست ولی همسر خیلی حساس شده و مدام از دستم عصبانی میشه :(

تصمیم گرفتم دیگه هیچی یادم نره. واسه بیشتر کارام آلارم بذارم. اگه هر چیزی یادم رفت بیام بنویسم تا ببینم تعدادش واقعا زیاده یا همسر جان الکی حساس شده :(((

۹۵/۱۰/۱۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

من هم مدتی اینطور شدم طوری که از ابتدای صبح کلی نقشه میکشیدم و کار برا خودم درست میکردم ولی اخروقت موقع رفتن میدیدم کاری نکردم که همش کارای پیش اومده تو اداره بوده...
چن بار تصمیم گرفتم تو تقویم یادداشت کنم. یادداشت هم کردم اما وضع بدتر شد چون شرطی شده بودم و دیگه به حافظه محترم فشار نمی اوردم!
یه وقتی شما هم شرطی نشین:)
پاسخ:
خوب چیکار کنم :(
به خاطر مشغله زیاده خوب
من هم پریروز یادم رفت موقع دم کردن برنج زیرشو کم کنم و نصفش خاکستر شد :((
پاسخ:
چیکار کنیم خب :(
فکر کنم تمرین ذهن کنیم بهتر باشه.
نمی دونم چرا مقطعی اینطور میشیم:/
پاسخ:
چون مشغله های دیگه ای داریم روزمره دو یادمون میره به نظرم :)
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۴:۲۱ مادام بی
پیش میاد خب. ذهن هم به تعطیلات و استراحت احتیاج داره.
من کارهای روزانه ام را روی کاغذ می نویسم و می گذارم روی میز که هی ببینم و یادآوری بشود. 
گاهی نیز همسر جان کنار برخی گزینه ها قلب می کشه یا می نویسه من می خرم یا انجامش می دهم. :))
پاسخ:
منم همچین برنامه ای واسه سرکارم دارم ولی وارای خونه نه. دارم سعیمو میکنم بهتر بشم :)
سلام
نیستى خانوم مهندس
همه چى رو به راهه عزیزم؟
پاسخ:
سلام عزیزم بله خداروشکر فقط اینترنت سرکارم تموم شده منم تنبل شدم 😆
خب نتیجه چی شد؟!
پاسخ:
بهتر شدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">